Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Älyttömyyksiä

Siirry alas 
+12
Tinttufia
HelloDolly
Bronze
tempokisu
Evangelina
caracal
Adalmina
Ecifircas
Kuurankukka
Milia
Alonces
Silky
16 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTi 23 Heinä - 15:22

Noi ponithan on ihan ilmiselviä Monstereita Shocked  Ja kohta mennäänkin sitten oikeuteen...... Wink 

Laihdutusvalmisteet myy varmaan tosi hyvin. Huijattavia löytyy aina. Töihin tuli tässä yksi päivä muka PayPalilta viesti että tili suljettu jne jne. Viestin alla vielä "vilpittömästi". Naurettiin että olisi vaan suoraa "vilpillisesti". Mutta siis kyllä näihin vedätyksiin aina joku haksahtaa.

Itse en ole ikinä uskonut enkä tule uskomaan että Barbie tai muukaan lelu olisi syypää anoreksiaan tai muuhunkaan vaivaan. Kun muistelen omia leikkejäni, niin ei sitä nuken kroppaa ikinä mietitty, nehän oli kaikki samannäköisiä ja tärkeää oli että niille sopi samat vaatteet. En tiedä sitten voisiko se olla alitajuista; että näet koko ajan niitä kauniita nukkeja ja alat verrata itseäsi niihin... Ei, en usko. Lelu on kuitenkin lelu. Eihän poikien Action maneista yms. niistäkään nouse porua.

Nykyään tuntuu tosiaan että leikkiminen loppuu tosi aikaisin, se on sääli. Omassa lapsuudessani Barbiet oli ns. "isompien" leluja. Kaverini isosisko oli teini ´80-luvulla ja sillä oli barbeja -nyt sitä ei kai voisi enää kuvitellakaan. Eikä oikein voinut enää minunkaan teinivuosina vuosikymmentä myöhemmin! Itse pakkasin Barbiet pois yläasteelle mennessä. Kyllä ne vielä kiinnosti mutta ei ollut soveliasta leikkiä kun ei muutkaan leikkineet Rolling Eyes  Onneksi aikuisena voi tehdä mitä tykkää!!! Razz 

Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyLa 28 Joulu - 19:57

Uaaaaah!!!  Laughing 
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mitä kaikkea ihmisten ruumiinaukoista voikaan löytyä  Shocked  Lelusukellusvene..!  lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: pokka pitää   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyLa 28 Joulu - 23:31

^ eh...mietii vaan sitä tilannetta, kun lääkärisetä tai -täti kaivelee pepusta..

*sukan: "ai vitsit, sielläkö se oli oon ettiny.." - vastaus siihen miksi niitä parittomia sukkia on aina joka paikassa.

*shampoopullon: "ajattelin tehdä kunnollisen alapesun"
*biljardipallo: "pelattiin Jorman kanssa biljardia, ai sinnekö se pallo hävisi.."

*lelusukellusveneen : leikittiin vähän ..joo, juu

Lääkärillä tarvii olla ns. "pokeria" mutta onhan toi varmaan nolouden huippu toi viimenen. Tai ne tapaukset joissa kumppanukset on juuttuneet toisiinsa ja tarvii ulkopuolista apua.
Tai leikitty "rosvoa ja poliisia" ja käsirautojen avain hukkui, eikun apuja soitteleen. ( tällaisiakin uutisia on iltalehdissä ollut).

En kyllä käsitä miten naisetkin tunkee "sinne" vaikka mitä esineitä, tai miehet.
Ymmärrän kyllä hyvin että korvaa on putsattu pienellä maalisiveltimellä tai meikkisivletimellä, ja se pää irtoaa ja jää korvaan.

Josta heräsi kysymys: mitä tarkoitusta varten topsy-puikot on tehty? eikö ne ole nimenomaan korvien putsaamista varten, vaikka aina kielletään ehdottomasti putsaamasta korvia topsyllä. Millä sitten putsataan? Topsyllä voi hyvin putsata, kunhan on oikea tekniikka.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptySu 29 Joulu - 15:50

tempokisu kirjoitti:

En kyllä käsitä miten naisetkin tunkee "sinne" vaikka mitä esineitä, tai miehet.
Käpy. Tiedän yhden naispuolisen tapauksen  Wink  (ja ei, en minä ite...)

Itse ainakin putsaan korvia topsypuikolla! Vähän varovaisuutta toki kehiin mutta joo, milläs muulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyMa 5 Toukokuu - 19:32

Very Happy

Näköjään ilmaantunut lööppeihin kotimainen "ihmisbarbi". Miksi ihmiset miksi? [You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: ulkonäköpaiseita   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyMa 5 Toukokuu - 19:59

^^  Barbielle Manson.

Mää en ymmärrä, en, paitsi tuon sukunimen kyllä!! . Tuntuu tämä oma omistautuminen harrastukselle ihan "tavalliselta".
Kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin , että Barbie mielletään valtavan isorintaiseksi ja friikiksi. Barbie on kaunis ja suloinen, eikä tuommoiset friikkimonot sovi.
Sitten "olen ihan tavallinen perheenäiti". Ja ihmiset tulee sanoon "oi kun olet kaunis"-  ???

Hän kuvittelee aiheuttavansa muille ulkonäköpaineita. No kiitos vaan, mulle tuli tunne että vaikka olen ruma ja tosi tavis, niin onneksi olen.

Iltalehdessä on ollut juttua myös lukuisia kaun...ulkonäköön kohdistuvia kirurgisia toimenpiteitä läpikäyneestä Tiina Jylhästä.
Aika hauskasti otsikko "Tiina Jylhä, 51, on laittanut kauneusleikkauksiin kymmeniätuhansia euroja. Siltikään hän ei ole tyytyväinen peilikuvaansa. Miksi?"

- no juuri siksi. Joku pari pientä korjuuta voi olla ihan hyvä, mutta kun menee överiksi niin sitten naama on kun vanhalla vahanukella ( anteeksi). Tiina kärsii myös osittaisesta kasvohalvauksista, mutta eihän se toki ole leikkausten syytä...jutussa oli  lista mitä kasvoille on tehty, niin arvioisin että ei mikään ihme että joku hermo ja lihas vaurioituu.
Kaikkein hassuinta oli että myös polvien ihoa on jotain kiristetty?? onko semmoisiakin leikkauksia. Tiina myös oli jossain vaiheessa ihmetellyt minne takapuoli häipyi.

Mä aika usein totean että "Tasan ei käy onnen lahjat"  mutta Tiinan tapauksessa en. Tasan käy. Tehdään kauneusleikkauksia tai ei, niin aika useat naiset pähkäilee sen ulkonäkönsä kanssa. Minä en ole tyytyväinen ulkonäkööni, mutta harrastukset saa luvan korvata asiaa.
Nuorempana, noin 20 vuotta sitten yritin kovasti olla jotain muuta kun mitä olen, ja kun nyt katson niitä valokuvia ( joista suurimman osan olen hävittänyt) niin - kamala. Paljon mukavampi olla ihan oma römppö ittensä. Mitä olen nyt ihan joskus ehostanut, niin huomaa senkin että vähemmän on parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTi 6 Toukokuu - 15:43

Eihän Barbie-nukeilla edes ole erityisen suuret rinnat, siis jos puhutaan näistä 2000-luvun nukeista. Vanhemmillakin nukeilla rinnat ovat kuitenkin kroppaan suhteutettuna melko maltillisen kokoiset, joten en oikein ymmärrä mistä se mielleyhtymä Barbien ja valtavien rintojen välillä on syntynyt..? Eipä sillä minun puolestani ihmiset saavat näyttää siltä miltä haluavat, mutta toivoisin kyllä, että he haluaisivat näyttää itseltään. Jotenkin surullista luettavaa nämä jutut, joissa ihminen kertoo haluavansa näyttää joltain julkkikselta tai vaikka sitten Barbie-nukelta. Miksei voi haluta näyttää kauniilta ihan omana itsenään?

Ei tietenkään ole leikkauksien tai naamaan ruiskittujen hermomyrkkyjen (botox) syytä mikään Suspect  Toki saattanut tietenkin johtua ihan jostain muustakin tuo Jylhän osittainen kasvohalvaus, mutta tuskinpa kauheuskirurgia on tilannetta ainakaan parantanut... Pieni korjailu on ihan ok, mutta liiallisuuksiin meneminen ei missään asiassa ole hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTi 6 Toukokuu - 22:10

Luulis noiden julkimoidenkin nähneen toisten julkkujen epäonnistuneita naamaoperaatioita. Jostain syystä silti pitää päästä omakin naama pilaamaan.  Rolling Eyes 
Tai siis kait sitten tavikset näkee vaan seiskasta ne epäonnistuneet yritelmät mutta itse julkimot näkee sitten niitä onnistuneitakin leikkauksia?  Suspect 
Tosin mitä noita huulen isonnuksiakin on nähnyt niin aika karmeita monet on ollut. Vielä kun ottaa huomioon että ne alkuperäiset huulet on saattanut olla ihan kauniit eikä ihan kapoisetkaan. Kait se "duckface" rules sitte kuitenkin  Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyLa 10 Toukokuu - 16:40

Barbielle Manson -sukunimen ymmärrän minäkin oikein hyvin kun kuvia katson. Yhteys Barbieen..? No siis pinkkiys/muovisuus ehkä, mutta ainakin mun silmissä tämä neitonen on ilmiselvä aikuisviihdetähti  Shocked  Ja jos nukesta puhutaan niin Barbiehan on viattomuuden perikuva! Kentsunkin kanssa korkeintaan pitelevät kädestä  Razz 
Oma intohimoni: silkit... Verrataanko Barbielle Mansoniin..? Jospas ei kuitenkaan...  clown  Että se siitä Barbiemaisuudesta.


Pienet korjaukset kasvoissa tai missä vaan ymmärrän oikein hyvin. Joskus jotkut jutut muodostuu kuin pakkomielteiksi ja homma ei korjaannu ennen kuin asia on hoidettu. Ymmärrän. Itse en esim. kestä odotella nukkeja, vaan jos johonkin ihastun, se on saatava NYT, ei hamassa tulevaisuudessa.

Tuntuu että nämä leikkaukset ruokkivat monesti itseään; ensin korjataan jotain pientä, sitten vähän isompaa ja sitten ollaankin tilanteessa jossa kasvot ei liiku mihinkään suuntaan. Se lähtee vähän lapasesta aika monella. En ikinä käsitä miksi esim. Kauniiden ja Rohkeiden Taylor meni tekemään itselleen jotain sellaista. Niin kaunis kuin hän oli!!! Olisi vanhentunut reilusti! Sen sijaan hänestä tehtiin hirviö, jonka kasvot näytti aina samalta, huolimatta siitä itkikö vai nauroiko. Ja Madonna on pelottava. Ikää on jo, ja näyttää kohta nuoremmalta kuin tyttärensä... Jylhäkin on nuorempana ollut oikein kaunis. Miksei voi vanheta arvokkaasti? Rupsahdusta ei voi kukaan estää, ja kun aina vain kiristetään lisää, niin jossain vaiheessahan se raja tulee vastaan, ettei ole enää mitään kiristettävää  Wink  Jylhän kohdalla noista kasvohalvauksen syistä ei tietenkään voi tietää, sattuuhan niitä leikkaamattomillekin, mutta tuskinpa leikkaukset asiaa ainakaan auttavat. Sitten on vielä näitä jotka haluaa näyttää joltain julkkikselta tai vielä pahempaa: nukelta! Se ei ole edes elävä! Jokainen tyylillään tietysti, pääasia että itse on tyytyväinen (paitsi ettei nää oikein leikellyt tunnu vaan olevan!)...  tongue 

Meitä on moneksi...   monsteri tanssii
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: barbielle   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka - 18:43

No, mitähän tähän nyt sanoisi.

Näin tämän Barbielle Mansonin livenä, ei mitenkään "täydessä tällingissä" mutta tunnistin kyllä heti. ( ja kävin heti googlaamassa kuvaa varmistuakseni, kyllä)
Minä olen lyhyt, ja mielestäni minulla on liian isot rinnukset ( säästän rahaa jos saisi pienemmäksi terveyssyistä...) ja Barbielle on minuakin lyhyempi, tosi pieni ja hoikka, ja ainakin 2x isommpat tisut kun minulla.

Kyllä mä ymmärrän että halutaan jotain muuta kun se tavallinen minä, niin minäkin halusin ( ja Karjalan Kandalfia mukaillen: se oli virhe!). Toivottavasti Barbiellen kaltaiset itsenää muokkaajat ei ihan kovasti kadu sitten viiskymppisenä. Paino kun ei voi olla sama kun 20-30vuotiaalla, eikä tyylikään. Eikä kukaan voi mitään ikääntymisen mukanansa tuomille tietyille jutuille.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Isilra
Kirppisnukke
Kirppisnukke
Isilra


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.09.2012
Paikkakunta : Pohjoinen

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTo 12 Maalis - 15:01

Ohoh... Mulla on mennyt ihan ohi koko Barbielle Manson! Joten kommentoimpa tähän vähän myöhässä.

Minusta tuo meikkaustyyli tekee ihmisestä lähinnä pelottavan näköisen. Näyttää nukkemaiselta kaukaa ja valokuvissa, mutta tosi oudolta läheltä, kun silmät ja huulet on rajattu pari senttiä reunan yli. Huh. Ja mieleen tuli ensimmäiseksi aikuisviihdetähtönen. Kuten Silkykin kirjoitti, niin en kyllä millään tavalla voi yhdistää fetissi- ja lateksiasuja Barbeihin. Barbie, kun on tosi viaton. Tuo fetissiasujuttu tulee jostain ihan muualta.

Olen myös samaa mieltä Evangelinan kanssa siitä, että on jännä, että Barbie yhdistetään jättirintoihin. Eihän 2000-luvun Barbeilla sellaisia ole.

Keskustelun pääotsikko mielestäni kiteyttää taitavasti kaiken! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://twiceasfancy.blogspot.fi/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTi 20 Loka - 20:53

Meidän äiti tilasi Mustin & Mirrin nettikaupasta kissoilleen sellaisen ison raapimispuun/kiipeilytelineen. Tänään soittivat hänelle postista ja kysyivät että milloin sopii toimittaa. Äiskä siihen että ei ole itse siihen ja siihen aikaan kotona, mutta että hänen tyttärensä (niin siis minä) asuu samassa taloyhtiössä ja hänen kanssaan voi vapaammin sopia milloin voisi tuoda.
Ei tässä mitään, normaalia toimintaa, mutta Suspect
Olen ilmeisesti postin tiedossa erittäin hyvin Embarassed Äiskälle nimittäin vastattiin että niin joo, se X, hänhän asuu siinä nro Y:ssä samassa talossa, ai on tyttäresi, hänhän voisikin ottaa lähetyksen vastaan, piha kun on sen verran avoin ettei viitsisi ihan ovelle jättää... Eli tiesivät nimen ja asunnon numeron, millainen talo jne. En tiedä pitäisikö nauraa vai hävetä Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: nuken penkki hyvällä hinnalla   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyLa 26 Maalis - 9:43

^ no minä olen hyvin postiljoonin tuttu, usein oon menny kysyyn "isoo kirjettä" ihan kun postiljooni on pihassa.

Mutta siis nuken penkki ebayssa.
Oli vaikka mitä karitsanhankaa toi verhoilu, niin silti. Toi hinta. Onko jalat mahdollisesti platinasta?

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyMa 9 Toukokuu - 15:05

^ Laughing "Onko desimaalipilkku eksynyt väärään paikkaan?" (Aku Ankasta)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aeteni
Kirppisnukke
Kirppisnukke
Aeteni


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 24.07.2021

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyTi 27 Heinä - 20:01

Jotenkin kismittää tuo ebayn myyntipuoli kun ei vaan pysty lisäämään postitusta järkevästi. Ei asuta Usassa, ei käytetä Usan postipalveluita.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: kalliit postimaksut   Älyttömyyksiä - Sivu 4 EmptyKe 28 Heinä - 4:34

Suomesta on kalliit postikulut joka paikkaan. Oletko kokeillut huutonettiä, nuket menee kaupaksi sielläkin ( tosin edullisemmilla hinnoilla kuin ebayssa) minä en jaksa enää ulkomaille lähettämistä, w-clubilla sitä harrastin ja vaikka mitä ongelmia: nukke täysin hajalla ( ei varmana ollut ) tässä on tahroja...saisiko postimaksun verran alennusta ( 50e)...ja sitten haluttiin ostaa nukke jota en kertakaikkiaan myy ( Dania Optic Clash)....käsittääkseni ebay vielä laskuttaa ilmoituksista ja myyntituloista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Sponsored content





Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Älyttömyyksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: