Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Älyttömyyksiä

Siirry alas 
+12
Tinttufia
HelloDolly
Bronze
tempokisu
Evangelina
caracal
Adalmina
Ecifircas
Kuurankukka
Milia
Alonces
Silky
16 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 22 Syys - 12:39

En ikinä saa roskapostia, mutta töihin tulee vaikka millä mitalla. Musta ne nigerialaiskirjeet yms, etenkin kun ovat käännetty netin käännöskoneilla, ovat hauskoja Laughing
Tänään tuli saksaksi "PayPalilta" viesti että tilissä on jotain häikkää, käy tällä sivulla, syötä salasanasi jne. Juu juu Laughing Meillä onkin töissä PayPal käytössä ja ihan varmasti syötellään salasanoja jollekin feikki-PayPal-sivulle Laughing Laughing Kuitenkin pieni varoituksen sana; täälläkin on PayPal-käyttäjiä. Ettei kukaan erehdy menemään tuohon lankaan jos saa saman viestin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 22 Syys - 14:57

itselläni tulee varmaan päivässä 40 viestiä, ja yli puolet on roskapostia. On ollu joku tämmönenki otsikko: Vastaa Heinäkuu 12 Tammikuu . Sit oon ollu sillee ....???!?!

Joo mut rasittavia ku saa olla kokoaja poistaaviestei Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 22 Syys - 17:05

sitä varten roskapostifiltteri
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 22 Syys - 22:07

Hotmailissa on hyvä suodatin, mutta Luukussa surkea (tästä syystä en olekaan jälkimmäistä enään edes avannut vuoteen).
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 22 Syys - 22:14

Minulla palaa hermot, kun kerran on tilannut jostain nettikaupasta jotain niin jaksaavat lähettää monta kertaa päivässä mainoksia, että kuinka halpaa nyt on ja nyt saa postikulut ilmaiseksi ja ja.. Poitshopilta tulee myös ihan älyttömät määrät turhaa postia. Onneksi sain niiden viestien tulemisen loppumaan. Nykyään tulee varmaankin 1-3 viestiä päivässä joista 90% on turhia... Olisipa piristävää, jos joku laittaisi oikeaa sähköpostia... En edes muista milloinka viimeeksi olen saanut oikean sähköposti kirjeen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptySu 10 Loka - 8:47

Meillä on harjoittelija töissä, ollut n. 3 viikkoa. Aluksi hän oli ihan ahkera, mutta nyt hänestä on tullut jotenkin laiska. Ehkä häntä ei kiinnosta scratch Kun jätän hänet hetkeksi ja tulen takaisin, hän on jo ehtinyt TV:n ääreen. Muutenkin hän vaan istuisi, ja tietenkin parhaalla paikalla muiden tiellä (tai siellä telkkarin ääressä...). Jos häntä käskee tekemään jotain, hän kysyy kummissaan "Ai? Minäkö? Nyt vai?" Ei kun joulupukki ja ensi viikolla! Laughing

Hän tekee kyllä hommiakin kun topakasti käsketään, mutta hyvin hitaasti ja noin niin kuin puolittain; aina jotain jää tekemättä ja jotain unohtuu. Hän siirtelee tavaroita paikasta toiseen muttei silti voi laittaa niitä oikeille paikoilleen. Ja mitä kummallisimpia tavaroita löytyy mitä kummallisimmista paikoista hänen jäljiltään Shocked Miten hän saakin vietyä niitä täysin eri paikkoihin? Laughing

Kyllä kolmessa viikossa olisi jo pitänyt oppia talon tavoille -edes vähän paremmin. Kaikkia hänen tekemisiään pitää juosta aina tarkistamassa ja periaatteessa tekemässä uudestaan. Tuntuu kuin hän ei ajattelisi ollenkaan Laughing Toki harjoittelija on harjoittelija mutta ei hän ole täällä ensimmäistä tai toista päivää. Ja ihan aikuinen on, kohta 30v., että ei voi panna nuoruuden ja kokemattomuuden piikkiin.

Tuota nyt sitten pitäisi sietää melkein jouluun asti Rolling Eyes Ehkä mä teen työt ja annan hänen vaan istua, sillä lailla tulee mulle vähiten hommaa. Tai sitten olen tosi bitch ja käskytän ja pomotan Twisted Evil Jotenkin pyrkii silti naurattamaan kun seuraa häntä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptySu 10 Loka - 22:42

Noista harjoittelijoista löyyy aina laidasta laitaan tyyppejä. Toiset on ihan helmiä ja toiset on sitte just noita jotka saa verisuonet pääs kiristelemään. Se on kyllä tosi rasittavaa kun jotkut ei vaan viitti yrittääkkään Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyMa 11 Loka - 10:15

Käskytä ja pomota vaan!! Ei se muuten opi Twisted Evil !
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyMa 11 Loka - 20:18

Ei muuta kuin ruoska viuhumaan farao Joo vähän samanlaista ongelmaa on itselläkin nyt, kun pidän harjoittelutunteja koululla ja yksi tyyppi ei sitten millään saa mitään rakentavaa aikaiseksi. Olis tietty kiva ohjata ja saada hänetkin oppimaan, mutta kun luokassa on parisenkymmentä muutakin oppilasta, niin ei siinä ehdi kädestä pitäen yhtä vilperiä ohjaamaan. Eikä se toisaalta ole edes tarkoitus, kun oppilaiden pitäisi saada oppia nimenomaan itse tekemällä. Mitään ei vain tapahdu, jos käännän hetkeksikin selkäni tai siis naamakirja lävähtää auki ja seuraavat minuutit jauhetaan uudestaan sitä, mikä jo hetki sitten käsiteltiin mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTi 12 Loka - 17:23

^Tuosta syystä musta ei olis opettajaksi. Hermo menee tuollaisten kanssa Suspect Toisaalta, itselleenpähän hän haittaa tekee... Kun mä olin koulussa, tuollaiset oppilaat siirrettiin eteen opettajan valvovan silmän alle Laughing

En edes tiedä miten koulu toimii nykyään, että vieläkö ope saa esim. määrätä kuka istuu missäkin Rolling Eyes Tuntuu että opettajia suitsitaan ihan liikaa, kyllä jotain kurinpitotoimia pitää saada olla. Saako enää edes poistaa luokasta? Rolling Eyes

Jotkut harjoittelijat on tosiaan mahtavia ja jotkut näitä "joko saan lähteä vai vieläkö pitää olla?"-tyyppejä. Aion kyllä käskyttää meidän harjoittelijaa, oppimaanhan hän on meille tullut. Tykätköön tai ei, mutta tehokkuus on päivän sana check this
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTi 12 Loka - 21:13

Tuike kirjoitti:
^Tuosta syystä musta ei olis opettajaksi. Hermo menee tuollaisten kanssa Suspect Toisaalta, itselleenpähän hän haittaa tekee... Kun mä olin koulussa, tuollaiset oppilaat siirrettiin eteen opettajan valvovan silmän alle Laughing

En edes tiedä miten koulu toimii nykyään, että vieläkö ope saa esim. määrätä kuka istuu missäkin Rolling Eyes Tuntuu että opettajia suitsitaan ihan liikaa, kyllä jotain kurinpitotoimia pitää saada olla. Saako enää edes poistaa luokasta? Rolling Eyes


Kyllä ainakin meidän luokassa yks ope uhkaili meiän luokkalaasta et jos se ei oo hiljaa nii se poistaa sen luokasta ja heti hiljeni Very Happy ja tosiaan, opethan määrää istumajärjestyksen. Tai sitten menee aakkosittain.
Ja sitten matikan ope hermostu just tollee toiselle ja yhelle toiselle ja siirsi etee xD ja ne vaan nauro siinä kokotunnin Rolling Eyes Kyllä se rasittaa jos joku vaan pyörittelee kynää kädessä eikä viitti tehdä tehtäviä..
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 13 Loka - 8:39

Poikani meni tänä syksynä ensimmäiselle luokalle ja kirjallisissa säännöissä lukee, että häiritsevä oppilas voidaan poistaa lopputunnin ajaksi luokasta. Se kuinka poistaminen tapahtuu, onkin sitten hämärän peitossa -pitääkö oppilas saada ulos luokasta ihan pyytämällä, vai saako opettaja käyttää fyysistä otetta???
Kyllä nykyaikana opettajista on tehty niin vallattomia, että häirikköoppilaiden on helppo pitää luokkaa vallassaan. Tuntuu että opettajat saavat vain kauniisti pyytää oppilasta tottelemaan -tai kohta on lasten vanhemmat tekemässä valitusta omasta 'raukka pienokaisestaan' rehtorille ja yleisön osastoille. Kyllä ne nykylapsetkin kaipaisivat kunnon auktoriteetin kunnioitusta!!! (Ystäväni on opettajana ja niin ne jotkut lapset vaan huutelevat hävyttömyyksiä, eikä mitään kunnollista pysty tekemään asialle. Varsinkin kun monet vanhemmat ovat: 'ei meidän lapsi....'. Jos minun lapsuudessani joku oppilas olisi huudellut opettajalle , niin kyllä olisi lähtenyt niska-pe..se otteella luokasta loppupäiväksi ja jälki-istuntoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 13 Loka - 15:42

Kyllä mäkin muistan opettajan retuuttaneen häiriköitä.
Tuohon "ei meidän lapsi"-juttuun auttaisi valvontakamerat, joiden tallennuksia vanhemmat saisivat nähdä. Näkyisi häiriköinnit ym. laiskottelut. Mutta sekin on varmaan kiellettyä Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 13 Loka - 21:42

Valvontakamerat olisivat todella hyvä idea!!!! Kaikkiin luokkiin tallentavat valvontakamerat!!! Kannatan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTo 14 Loka - 15:42

meidän koulussa on käytävillä valvontakameroita. ja sitten luokissa on semmoset liikkeen/äänen tunnistimet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTi 27 Syys - 16:32

Yleisavaimesta...
Menin tänään päivällä katsomaan meidän äiskän kissaa, joka oli nukutettu. Yllätyksekseni paikalla oli talkkari ja kaksi putkimiestä, ja eteinen täynnä mustia kengänjälkiä. Tivasin talkkarilta miksei ole tehty ilmoitusta että ovat tulossa, miksi eteinen on sellaisessa kunnossa jne., ja hän sanoi että kävi niin äkkiä etteivät ehtineet.

Shocked Ja mitä putkimiehet sitten tekivät? Totesivat jo aiemmin todetun vian: kylppärin patteri vaihdettava. Tiedän että sama asia on todettu jo aiemmin sillä olin juuri silloin kissavahtina äidilläni ja näin kun kirjoittivat vihkoon mitä on tehtävä Wink Kyse ei siis ollut mistään äkillisestä työstä. Kaiken lisäksi ehtivät käydä useammassakin asunnossa; ihmettelin naapurin kanssa ettei ollut tullut mitään ilmoitusta eikä mitään työtäkään tehty Shocked

Äidilläni on ovessa lappu että ovet pidettävä lemmikkien takia kiinni. Arvatkaa oliko se osunut tämän poppoon silmiin -ei tietenkään Mad Onneksi kissat olivat piiloutuneet makkariin ja pysyneet siellä.

Soitin isännöitsijälle (sama taloyhtiö ja sama isännöitsijä sekä mulla että äidilläni) joka ihmetteli ja pahoitteli. Hän ei ollut edes tietoinen, sanoi että on aina tapana ilmoittaa jos jotain tällaisia käyntejä tehdään. Just sen takia että ihmisillä on eläimiä tai ovat muuten vaan tarkkoja kotirauhastaan. Toivon siis talkkarin saavan huutia -jo hän vähän multa sai....... Meillä vaihtui isännöitsijä tuossa vuodenvaihteessa ja uusi isännöitsijä on tarkempi kuin edellinen. Nää remppajutut on sen edellisen isännöitsijän perua, ja toivonkin että tällaiset yllätyskäynnit jää pikkuhiljaa pois. Sen edellisen isännöitsijän poisjäänti oli muuten iso helpotus, kukaan ei oikein hänestä tykännyt ja mulle hän löi kerran luurin korvaan kun valitin lämpimän veden katkoksesta.

Mä olen hirveän tarkka kotirauhastani, en suvaitse sitä että kotiini mennään kun olen poissa. Suurin syy on kissa. Tällaiset remppamiehet usein jättää ovet auki ja säikähtänyt kissa voi juosta mihin vaan. Ja kissalla tai ilman; en tykkää että joku kulkee kodissani mun poissaollessani. En kasvata ruohoa enkä salaile nukkekokoelmaani Laughing Tuntuu vaan epämiellyttävältä. Kiva kun tulee ilmoitus niin voin varautua ja kenties järjestää asiat niin että olen kotona.

Hätätapaukset suljen pois. Jos jossain vuotaa putki tms., niin pakkohan se on mennä sisään oli asukkaat kotona tai ei. Tässä äitini tapauksessa vaan ei todellakaan ollut mikään hätä kyseessä. Tuntui että eivät vaan vaivautuneet ilmoittamaan, etenkin kun asiasta ei tuntunut tietävän kukaan muu kuin talkkari.

En ole mikään lainoppinut mutta mielestäni yleisavaimella ei tungeta kenenkään kotiin? Pitää tehdä ilmoitus? Tai on tosiaan joku kiireellinen homma, että jossain palaa, putki vuotaa tms. Sellaisen nyt ymmärtää tyhmäkin.

Ärsyttää. Piti sattua just nyt kun se kissa on puolipökerryksissä nukutuksesta Rolling Eyes Mahtoi se pelästyä, oli onneksi löytänyt sängyn alle piiloon eikä juossut ulos.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTo 29 Syys - 15:12

Minulla olisi varmaan tuossa tilanteessa palanut pinna totaalisesti -ja juuripa eläinten takia! Asumme omakotitalossa, joten talonmiehet eivät täällä ravaile, mutta muutaman kerran ollut remonttimiehiä tekemässä korjauksia ja jumantsuikka että on näemmä vaikea osata laittaa niitä ovia kiinni!! Hakevat autosta poraa, ruuvareita jne ja joka hiton kerta on ovet jätetty auki -eli minun on pakko ravata koko ajan perässä tarkistamassa ovet ja vahtimassa etteivät päästä eläimiä ulos. Meillä on ovissa lappuja, että kissat voivat karata, luulisi osaavan lukea....

Ja tottakai tuollainen äkkisiltään sisääntulo olisi kamalaa -ajattele jos olisi juuri suihkussa, eikä edes kuulisi ovikelloa ja kun tulisi kylppäristä nakusillaan, vastassa olisikin remonttimiehiä... affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTo 29 Syys - 19:45

Kaverille oli käynytkin niin, että remppamiehet ilmaantuivat, kun hän oli suihkussa Surprised On kuitenkin itsellenikin tuo remonttiajan ahdistus tuttua, vaikkei lemmikkejä olekaan vahdittavana. Ovet olivat auki ihan miten sattuu, mutta ilmeisesti väliovenkahvakin oli ollut kohtuu kovalla käytöllä, kun päivää työmiesten lähdön jälkeen hajosi välioven lukkopesä ja jouduin murtautumaan ulos kämpästäni Laughing

Meillä tosiaan tehtiin putkiremppa ja sen päälle ikkunaremppa pari vuotta sitten ja kyllä siinä sai sitten hiipiä varpaillaan omassa kämpässään pari kuukautta. Työaika kun oli välillä mitä sattuu. Äijät tykkäsivät kovasti ilmaantua 7.30, vaikka oli ilmoitettu, että kaikki työt tehdään 8-16 välillä. Itseasiassa olivat oven takana jo palaveeraamassa ennen seitsemää. Oli kieltämättä tuskallista herätä joka aamu ennen seitsemää, että ehti hoitaa aamutoimet ennen kuin joku saapuu ovikelloa rimputtelemaan. En nimittäin ole ollenkaan aamuihmisiä Coffee! No eiväthän he sitten joka päivä ilmaantuneet heti aamusta, vaan juurikin kun pääsin luennoilta aikaisemmin eli kahden jälkeen niin tietysti he päättivät tehdä remonttia minun kämppääni juuri iltapäivällä, vaikka useimmin pörräsivät kämpässä aamusella. Joka tapauksessa aina kun olisin saanut nukkua pitkää, niin johan rimputeltiin heti aamusta ja kun pääsin aiemmin niin sitten soiteltiin ovikelloja. Kovinkaan monta kertaa ei käynyt niin, että olisivat tulleet etuajassa silloin, kun minulla oikeasti alkoi kahdeksalta mad

Sinänsä ihan mukavaa porukkaa olivat ne remppaajat, mutta kyllähän se tuntui siltä kuin olisi menettänyt kodinturvan, kun ei voinut olla ja elää ihan normaalisti. Sitten kun rupesivat tekemään vielä ikkunaremppaa siihen kaupan päälle niin johan siitä riemu repesi, kun enää piiloutua edes muihin huoneisiin. Kylppäri ja oikeastaan eteiskäytäväkin olivat jo putkirempan vuoksi täysin käyttökelvottomia, kun eteinen oli pohjustettu levyillä likaantumisen estämiseksi ja kaikki kamat oli pitänyt siirtää toisaalle. Sitten kun oma kämppäni valittiin vielä kaikenlisäksi jonkin "kokeilukohteeksi" niin ei se ikkunoidenkaan asentaminen ollut niin yksinkertaista kuin kuvittelin. Ensin käskivät siirtää huonekalut pois tieltä ja minähän sitten siirsin, vaikka ketutti aivan älyttömästi purkaa sänky ja siirrellä kaikki muut huonekalut syrjään. No arvatkaapa tulivatko sitten asentamaan silloin niitä ikkunoita? No eivät. Puuttui kuulemma jotkut pellit tai ne olivat vääränlaiset, joten ei voitu tehdä mitään. He olivat siis tuoneet ikkunapaketin pihaan kahta viikkoa ennen ja vasta asennuspäivänä sitten tuli mieleen tarkistaa, että paketissa on oikeasti kaikki. Okei no ei siinä mitään, minä sitten odottelen, että tulevat lähiaikoina vaihtamaan ikkunat. Kun olin viikon nukkunut lattialla patjan päällä, päätin koota sängyn ja työntää huonekalut paikoilleen, kun selvästikään ei ihan lähiaikoina tapahtuisi mitään. No sitten kestää melkein kuukauden ennen kuin päättävät yrittää uudelleen ja silloinkaan eivät saa koko hommaa hoidettua kerralla. Ikkunat kyllä saadaan paikoilleen päivässä, mutta edelleen puuttuu listat ja pellit, joiden takia ikkunoita ei aiemmin muka voinut asentaa. niitähän pitää sitten käydä porukalla ihmettelemässä ja mittomassa useampana päivänä ja lopulta, kun luulen pääseväni rauhassa joululomille niin eiköhän ne puuttuvat listat pidä tulla juuri silloin heti aamusta asentamaan. ARGH!

Noiden remonttien jälkeen joka kerta kun ovikello soi niin oikein tuntuu, kun stressitaso nousee ja ahdistus lisääntyy doh
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTo 29 Syys - 21:04

^Ihana remppakuvaus Rolling Eyes Juu, noilla on tapana tulla mihin aikaan milloinkin. Tavallaan sen ymmärtää; ehkä työt pitää tehdä jossain tietyssä järjestyksessä, mutta olis kiva kuulla siitä heidän aikataulustaan. Vois vähän sopeutua.

Mä kammoan kans noita remppamiehiä yli kaiken. Hyvähän se on että hommat tehdään mutta... cleaning sucks

Äidilläni on A4-kokoinen lappu kissoista erittäin näkyvällä paikalla kiinni väliovessa. Itselläni on muuten samanlainen ilmoitus. Että kun avaa ulko-oven, lappu räpsähtää samantien silmille. Siltikään sitä ei osata lukea. Ihmettelen kuinka tällaiset työmiehet osaavat tehdä mitään työtä kun lukeminenkaan ei onnistu Suspect Laughing Luulisi että kunnioittavat toisen kotia sen verran että tekevät kuten käsketään. Lapussa on kaiken lisäksi äitini puhelinnumerot; sekä kännykkä että työnumero. Talkkarin on ihan turha sanoa ettei ehtinyt ilmoittaa tulosta. Hän olisi vaikka voinut soittaa suoraa siitä ovelta jos olisi vaivautunut. Mutta ei, sisään vaan kun kerran avain on.

Mä en ole yhtä hellämielinen kuin meidän äiti. Tuokoon talkkari (meillä on sama talkkarikin) mulle jonkun yllättäen sisään yleisavaimella niin soitan poliisille ja ilmoitan tunkeutumisesta Evil or Very Mad Tuskin se varsinainen tunkeutuminen on (vai onko??!) mutta ainakin sais talkkarin säikäytettyä. Tosin luulen että säikähti jo nyt... Talkkari ja putkimiehet luikkivat aika liukkaasti ulos ja kukaan ei katsonut mua silmiin Laughing

Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyPe 30 Syys - 0:37

Toi omassa kodissa "hiippailu" on kyllä niin raivostuttavaa. Olin äitiyslomalla kun meillä remonteerattiin yläkertaa asuttavaksi. No se oli kans ku yläkerras päräytettiin koneet käyntiin kello seittemän ja mä pelkäsin joka aamu että kohta vauva herää ja pelästyy tohon kauheeseen meteliin. Onneks sillä oli hyvät unenlahjat.
Joku kerta kun jo yläkerta oli valmis ja sielä on makkarit nykyisin. Äijä oli lähtenyt aamulla töihin ja meikä herää yläkerras kun joku huhuilee alakerrassa. No eihän mulla yläkerras ollu ees aamutakkia niin eikun pöllämystyneenä yäpuvus likan kans alaha pällistelemään että mikäs se sielä alhaalla on. Mittarinlukijahan se. Ukko oli aamulla lähtiessään pannu sitte ulko oven vähän huonosti kiinni Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyMa 5 Marras - 3:01

Laughing
Herätelläämpäs tätäkin ketjua ruususen unestaan.

Itse olin kerran kaikessa rauhassa tekemässä suursiivousta ja olin juuri tyhjentänyt kaikki kaapit lattialle, järjestelläkseni tavarat, kun ovikello soi. No minä ajattelen, että siellä nyt on varmaan joku kaupustelija tai ilo sanoman välittäjä, enkä noteeraa asiaa. Hetkeä myöhemmin sitten siellä sovitellaankin yleisavainta lukkoon ja asuntoon pelmahtaa kolme miestä, jotka haluaisivat tarkistaa paria kuukautta aiemmin asennetut ikkunat. Ihmettelivät, että miksi minä en tiennyt heidän tulevan tänään, kun olivat kuulemma lapunkin laittaneet postiluukusta ja kaikkea. No minä tietenkin totean, että enpä ole moista lappua kyllä ikinä saanut, mutta näkee kyllä miesten ilmeistä, että uskovat minun hukanneen lapun siihen tavaramereen joka juuri nyt peittää koko olohuoneeni alleen Laughing Mutta ihan aikuisten oikeasti en ikinä mitään lappua saanut ja tutkin kyllä tuon ylläri visiitin jälkeen paperikeräyskassin ja joka ainoan irtolapun, jonka löysin. Minulla kun ei ole tapana heittää noita lappuja menemään, joten edelleen löytyy muutama vuosi sitten tehdyn putkirempan aikaisia lappuja arkistoista. Oli kyllä hieman nolo kokemus, kun en tykkää yhtään että ihmiset näkevät kämppäni sellaisessa kunnossa Embarassed vaikka en toki mikään kodin hengetär ole muutenkaan.

Se mikä sai minut tänään ajattelemaan tätä ketjua oli se, kun miettiessäni miten saisin tämän sivuston näkymään hieman paremmin hakukoneissa ja kävin sitten googlen työkaluilla tutkimassa hakusanoja, joiden kautta sivulle on klikkauksia tullut. Yleisesti ottaen siellä oli sellaisia termejä kuin olin ajatellutkin, mutta sitten sieltä löytyy top 50 joukosta termi "lahkeelliset alushousut" Laughing Onneksi se ei sentään ollut kaikkein suosituin hakusana, muuten pitäis ihan tosissaan miettiä markkinointistrategia uusiksi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyMa 12 Marras - 15:09

^Uskovat että aina on samanlainen sotku geek
Mä olen aika tarkka milloin saa tulla ja milloin ei... Jos joku ei osaa ilmoittaa tulostaan, voi olla "etten ole kotona" Wink Pitää olla kämppä ja oma ulkonäkö suhtkoht kunnossa ja jotain tarjottavaa, mä olen aika fanaattinen näiden asioiden suhteen Embarassed Remppajutut toki erikseen...

Sotkuisiin koteihin törmää aina silloin tällöin (ja oppii jotain uutta kys. hlöstä jos sotku ei ole satunnainen juttu...) mutta yksi mun yläasteaikainen kaverini asui oikeasti kaaoksen keskellä. Siellä oli muovipusseja ja laatikoita ympäri taloa. Sekä kaverini että hänen äitinsä olivat kovia tekemään käsitöitä ja nyssykät sisälsivät kai lankoja ja kankaita ym. Niiden välistä pujoteltiin paikasta toiseen polkuja pitkin. Kuulostaa uskomattomalta mutta totta se oli. Se talo oli kuin näistä telkkarin siivousohjelmista, todella järkyttävä paikka. Ei tullut käytyä montaa kertaa, eikä sinne kyllä kutsuttukaan Laughing Toisaalta sen ymmärtää; kun paikat pääsee sellaiseen kuntoon, raivaus on jo mahdotonta, eihän sitä tiedä mistä aloittaisi, siihen tarvii jo apua.

Lahkeelliset alushousut Shocked No, talvellahan niille varmaan tulee käyttöä jocolor
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyTi 27 Marras - 16:38

Jo on aikoihin eletty! Shocked Enää ei saa jouluvalojakaan laittaa mielensä mukaan Laughing

[You must be registered and logged in to see this link.]

Onhan noi tosi siistit ja kauniit, mutta minusta yhtenevä koristelu sopii virasto- ym. rakennuksiin. Kyllä jokaisen pitää saada omasta kodistaan päättää. Kohta taloyhtiö määrää verhojen värin ja tyypin Rolling Eyes Välillä näkee kyllä ihan järkyttäviä valovirityksiä mutta rajansa kaikella...... Entäs jehovat jotka ei vietä joulua? Pannaanko väkisin köynnökset parvekkeelle?


Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 28 Marras - 1:01

No joo, varmaan kivan näköistä kyllä, mutta joku vapaus sentään pitää olla
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä EmptyKe 28 Marras - 3:38

No voisin kannattaa tuollaista ratkaisua yhteen lähialueen kerrostaloon. Siellä kun yleensä on tasan kahdessa asunnossa jouluvalot. Toki molemmilla on sellaiset ihanat neliväriset vilkkuvalot, joten ehkä se korvaa valojen vähäisen määrän ChibiChibi
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Älyttömyyksiä Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Älyttömyyksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: