Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 nyt tökkii

Siirry alas 
+11
tempokisu
Milia
Adalmina
Tinttufia
caracal
Evangelina
-Tähtiloiste-
Silky
Jenna
Ecifircas
Maarit
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyTo 25 Loka - 2:14

Kaisatiina: Harmi, kun kaikki nyt tuntuu vastustavan. Vaan älä masennu, ei sitä aina voi olla sata lasissa nukkeilemassa, välillä pitää harrastaa kaikkea muuta ja elää tavallista elämää, kyllä nuket ymmärtävät Smile Onko muuten kamerassasi itselaukaisinta? Se on siis kamerassa oleva ajastustoiminto, jolla kamera ottaa automaattisesti kuvan, yleensä 10 sekunnin päästä laukaisimen (kameran painikkeen) painamisesta. Näin voi itse sitten seisoa kauempana kamerasta kuvan ottamisen aikana, ettei pelkkä napin painaminen täräytä kuvaa. Varsinkin hämärissä huoneissa tai näin pimeään syksyaikaan itselaukaisin ja jalusta pelastavat kuvat tärähtämiseltä.

Itsellänikin kyllä taas vähän tökkii nukkeilu tai no siis ei oikeastaan kiinnosta. Nuket ovat talossaan sikin sokin ja kalusteet ovat miten sattuu, kun en vain saa aikaiseksi järjestää tuota mörskää nuken asuttavaan kuntoon Evil or Very Mad (Btw. Eikö täällä tosiaan ole sellaista plääh hymiötä affraid= Hirveä moka ylläpidolta Very Happy ). Menee vähän kausissa tämä into, mutta ehkä se on vain hyväksyttävä, että itselläni se paras intoilukausi on jo takana.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyTo 25 Loka - 7:37

mulla mennyt jo pitkä aika, ettei ole oikein kiinnostanu, ja osasyynä on myös se, että tyttö alkaa kasvamaan ulos barbeilusta Sad niin se vain on. Eilen tyttö myi kirppiksellä osan nukeista pois, tosin kävin kyllä kaikki läpi mitä meni myyntiin.

Ensi viikolla lähtee kirppikselle lisää nukkeja... mutta vielä niitä riittää seuraavallekki myyntikerralle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: aijaa.com   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyPe 26 Loka - 16:06

Hei,

Ladattuani kuvia aijaa.com-palveluun, yritin linkittää niitä mm. tänne, mutta huomasin, ettei kuvien alla enää näy "osoitekenttää". Onko kukaan muu huomannut samaa ongelmaa, vai onko vika vain minulla?

-Mimosa (hieman ymmällään)
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyPe 26 Loka - 16:57

Juuri latasin, eikä siinä ollut ongelmaa. Oletko kirjautunut sisään Aijaa'han...? En tiedä, joskus en pysynyt siellä kirjautuneena automaattisesti. Tosin en tiedä, vaikuttaako se taas linkkikentän näkymiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyPe 26 Loka - 19:08

Kiitos vastauksesta, Santra! kisu hali Profiilistani puuttui täppä kohdasta "näytä kuvien linkit katsojille". Sitä, miten se on siitä tipahtanut pois, en tiedä, mutta näin nyt kuitenkin oli käynyt. Kenties olen itse vahingossa klikannut sitä. Mutta... Jos joku muu painii saman ongelman kanssa, niin näin se siis ratkaistaan.

Nimin. humanisti tietokoneiden äärellä pc fail
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyLa 27 Loka - 0:12

Se on välillä todella pienestä kiinni kaikenlaisen tekniikan kanssa, mutta voi sitä helpotuksen määrää, kun viimein löytää vian ja kaikki toimii niin kuin pitää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyLa 27 Loka - 16:19

^... Ja saa nauraa itselleen kun on ollut niin tyhmä ettei ole tajunnut jotain yksinkertaista asiaa Laughing Käy mulle tosi usein Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptySu 12 Tammi - 16:53

Argh. Nyt vähän tökkii näiden nukkejen kanssa. Niitä on liikaa, kuten kaikenlaista roinaa muutenkin. Tuntuu että alan olla hyvinkin lähellä niitä telkkarin hamstraajia. Kyllä täällä toki vielä pystyy kulkemaan ja suurin osa lattiastakin näkyy, mutta onhan tässä kämpässä aivan liikaa tavaroita. Sitten kun ei oikein osaa luopua mistään. "Kyllähän minä tätä vielä joskus voin tarvita", no olenko tarvinnut viiteen vuoteen, en. Lienee siis suursiivouksen paikka, mutta kun vaan tunnu päivässä tunnit riittävän siivoamiseen. Ehkäpä se inspiraatio vielä löytyy. Pakko tätä kaaosta on kuitenkin vähän selvittää, kun se kerran alkaa jo itseäkin rassaamaan. Luovassa kaaoksessahan ei ole mitään vikaa niin kauan kuin itse viihtyy sen keskellä, mutta nyt tökkii ja pahasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptySu 12 Tammi - 17:39

Hauska kuulla, että muillakin on samanlaisia ongelmia. Veljeni tyttöystävä pitää mua varmaan outona, mut niiden lapset tykkää käydä täällä...

Muuton yhteydessä laitoin nuket laatikoihin ja iso osa sai jäädä sinne. Itselläni kuitenkin se ongelma, että tykkään nukkekodeista, joten tilaa ne vievät, kun niitä on n. 20 tai enemmänkin, riippuu, miten lasketaan...

Heivasin paljon turhanoloisia tavaroita pahvilaatikoissa verkkokellariin. Joskus kun jaksaisi alkaa myymään... toisaalta: en usko, että monikaan menisi kaupaksi. Askartelu on kivaa ja rentouttavaa, silloin kun siihen löytyy nykyisin aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptySu 12 Tammi - 18:18

Minullakin on yhteen hyllyyn rakennettuna koti nukeille ja se on *kröhm* täyttynyt kaikenlaisesta muusta roinasta. Näkyipä hyllyn reunalla olevan pari maalauspohjaakin, jotka ostin viime viikolla. Sitä tulee vain lapettua tavaroita hyllyille ja nuket joutuvat antamaan tilaa. Jospa aloittaisikin tuon nukkekodin siivoamisesta, niin ehkä sitten jaksaisi tämän varsinaisen kodinkin järjestää Smile Askartelu on kyllä kivaa, vaatii vain tosiaan sen että on aikaa keskittyä tekemiseen. Tai no että vain aloittaa, kun kyllähän sitä yleensä tulee sen puuhastelun ääreen jumiuduttua tuntikausiksi, kun alkuun pääsee Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyKe 15 Tammi - 16:06

Kuulostaa niin hyvältä kun muillakin on tilaongelmia  grinning  Mulla nuo nuket pysyy aika hyvin omissa tiloissaan, mutta ahdastahan niillä ressukoilla on. Tosin ahtauden suhteen olen jo antanut periksi; mulla ei ikinä tule olemaan niin paljon tilaa että saisin joka nuken ilmavasti esille, niin että jokainen näkyis esteettä. Siihen tarvisin ihan kokonaisen kämpän pelkästään nukeille.

Mulla on kotona paljon pientä tavaraa (koriste-esineitä, tuikkukippoja yms) ja ne välillä ahdistaa, niitä pursuaa joka paikassa. Toisaalta en osaa olla ilman niitä. Yritän välillä poimia niitä vähän pois, mutta ennen pitkää huomaan että olen taas pannut ne esille kun ovat kivoja katsella  Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyTi 28 Tammi - 19:58

Täällä on myös ihan samat huolenaiheet, kun tila ei riitä kunnolla kaikelle... Minulla pursuu joka laskutaso kodissani paitsi nukketavaraa, myös omia ja kirjaston kirjoja, käsityötarvikkeita ja neulelankakeriä, puoliksi vastattuja kirjeitä, askartelutarvikkeita ja lehtiä jotka odottavat että ne joutaisi joskus lukemaan... Puhumattakaan tiskipöydästä, joka harvoin on siisti ja puhdas sekään! Wink Kaipa tämä on vain tätä käsityöharrastajan ja nukkeilijan elämää. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyLa 1 Helmi - 12:56

Ajatelkaa kun voisi muuttaa johonkin vanhaan kyläkouluun, jossa jumppasalin voisi vallata omille harrastuksilleen.... Haaveissa on kiva elää.... sopo kisu 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyKe 5 Helmi - 13:33

Joku vanha kyläkoulu olis kyllä aivan mahtava paikka. Ei olis tilasta ihan heti puutetta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyPe 7 Helmi - 16:03

Evangelina kirjoitti:
Joku vanha kyläkoulu olis kyllä aivan mahtava paikka. Ei olis tilasta ihan heti puutetta Smile

Huom. HETI  Laughing Kyllä se tilanpuute sielläkin lopulta tulisi vastaan  lol! 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 EmptyLa 8 Helmi - 11:26

^Nimenomaan Wink Kun on tilaa niin voi tietenkin laajentaa kokoelmaa ja sitten niitä nukkeja on kohta taas joka nurkassa  Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





nyt tökkii - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
nyt tökkii
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: