Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 nyt tökkii

Siirry alas 
+11
tempokisu
Milia
Adalmina
Tinttufia
caracal
Evangelina
-Tähtiloiste-
Silky
Jenna
Ecifircas
Maarit
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptySu 7 Marras - 11:02



Olen nyt päättänyt myydä vähän nukkeja ja ne "ehkä" tapaukset pakkaan laatikkoon... Kohta alamme mun barbie/vieras huoneen remontti, pitäisi vaan saada kaikki nuket lajiteltua ensiks...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyLa 29 Tammi - 16:45

Nyt tökkii... Ei innosta nuket tippaakaan. Muutama projekti kesken (esim reroottaus), ei jotenkin innosta jatkaa edes loppuun. Jospa sitä pitäis jonkun aikaa taukoa nukeista...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyLa 29 Tammi - 19:05

niinpä aikapula se on joka rintamalla... jotenkin tuntuu ettei mitään ehdi tehdä kunnolla. Kaikkea vaan aloittaa. Nukkeilu on ollu jo useamman kuukauden täysin tauolla ja yksi päivä huomasin ajattelevani, että pitäiskö alkaa harventamaan tuota kokoelmaa ku en ehdi mitään tehdä niiden kanssa. Paljonkohan nykyään kirpparilla voi pyytää perusbarbiesta (siis ihan hyväkuntoinen, ei pureskeltu, hiukset suht hyvät jne)... tämä vasta ihan suunnitteluasteella.

Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyLa 29 Tammi - 19:11

Hinnoista en tiedä mitään.

Mä aloitin eilen mun Barbie-boksien tuunaamisen. Sain peräti yhden kannen kaunistettua. Hankin sitä varten kullanväristä lahjapaperia ja päällystysmuovia. Päällystin kannen ensin kultapaperilla. Leikkelin lehdistä luksusparfyymien mainoksia ym. ja kiinnitin kuvat kanteen ja lopuksi päällystin sen muovilla. Tuli aika kivan näköinen ja heti on ihan eri fiilis oman kokoelman suhteen. Laatikossa on ihan perus-playline-nukkeja, mutta kyllä ne silti ansaitsivat ripauksen ylellisyyttä. queen Ei siis oikeastaan töki ollenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptySu 30 Tammi - 16:00

En osaa kyllä hinnoista sanoa minäkään... Muutaman euron? Riippuu tietty onko nukella omat vaatteet ym. scratch Täytyy vähän suhteuttaa että jos uusi nukke maksaa pari, kolme kymppiä ja se on laatikossa, niin mitä maksaa sama nukke käytettynä... scratch Oletan että tarkoitat playlineja... En ole nähnyt Barbeja kirpparilla ties milloin, Bratzeja oli kerran 5e kpl ja olivat huonossa kunnossa. En olisi maksanut niin paljon alastomasta takkutukasta.

Tähtiloisteen laatikkoidea kuulostaa aikas kivalta! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyKe 2 Helmi - 17:45

Minua ei varsinaisesti töki, mutta jotenkin olen päivien miettimisen jälkeen tullut siihen tulokseen, että 'mitä seuraavaksi'? Varsinaisesti en halua enempää nukkeja, en edes hartsisia -kun minulla jo on niin paljon erilaisia ja eri tyylisiä. Tuntuu, että minulla ei ole varsinaista syytä hankkia enää uutta nukkea, jonkatyyppinen minulla jo on kaapissa. En tiedä osaanko yhtään selittää mitä ajan takaa....
Pointti taitaa olla siis se, että mietin mihinkä suuntaan olen jatkamassa tätä harrastusta, jotta jaksan keskittyä siihen ja että se tuottaa minulle mielihyvää. Ehkä haluan parantua naamojen maalaamisessa...? Ehkä jossain vaiheessa haluan tehdä OOAK fantasianukkeja? Olisi upeaa pystyä projektiin tehdä oma BJD -mutta siihen minusta ei ole ja onneksi tiedän sen jo nyt, jotta en lähde turhautumaan sen asian kanssa... Mutta kun on katsonut taiteilijoiden tekemiä mielettömän upeita nukkeja, niin ei voi kuin huokailla ihastuksesta sunny Onneksi materiaalit ovat niin myrkyllisiä, että voin jo silläkin perusteella unohtaa sellaisen projektin itseni kohdalta. Ja aina voi ostaa valmiin kropan ja muokata siitä jotain mieleistään....
Taidan tätä samaa asiaa pohtia aika ajoin... yrittäkää kestää pähkäilyni....
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTi 8 Maalis - 16:08

Mulla on vähän sama juttu, tai on itse asiassa ollut jo kauan, että tuntuu että pitäis keskittyä johonkin. En vaan tiedä mihin. Jos saisin valita niin silkkeihin, mutta kun tuo tili on aina miinuksella Sad Sen Daryan tilasin ennakkoon ja kauhulla odotan laskua, nyt kun on ollut taas töitäkin vähemmän. Toivottavasti nuken tulo viivästyy Laughing

Mulla on nyt monenlaisia nukkeja. Just tällaisesta kokoelmasta haaveilin kun aloitin keräilyn; että olisi erilaisia nukkeja eri vuosilta, vähän kaikkea siis. Nyt alkaa hyllyt täyttyä uhkaavasti ja tuntuu tosissaan että olis aika "erikoistua". Tai sitten jatkan samalla linjalla että ostan mikä miellyttää Laughing Tai jätän nuket ostamatta ja keskityn vaatteidentekoon. Noita nukkeja kun on jo niin paljon Rolling Eyes Uusia nukkeja katsellessa tulee usein tunne että tuontapainen mulla on, tuo on samantyylinen kuin se ja se..

En ole pitkään aikaan tehnyt nukenvaatteita enkä mitään... Odotan innostusta. Tai on mulla yksi puku nyt tekeillä, tuleepi silkille mutta en vielä tiedä kenelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyPe 10 Helmi - 20:16

Tökkii ja pahasti Ebay ostaminen. Olen nyt tämän vuoden puolella huutanut kolme myyjältä ja kaksi on jättänyt osia pois paketista! Ensinnäkin tilasin standeja ja menin sitten tilaamaan useamman setin ja kahta eri kokoa. No toisia standeja ei ollut ollenkaan paketissa ja myyjä ihan asiallisesti lupasi lähettää puuttuvat standit, joten luultavasti jossain vaiheessa saapuvat. Toiselta myyjältä tilasin sellaisen create a monster setin, jossa piti siis olla sekä vampyyri että merihirviö nukkejen osat, mutta postikuluissa säästääkseen myyjä oli poistanut ne paketista, mikä oli tosiaan kohteessakin mainittu. No hän sitten lähetti minulle vain merihirviön osat, ei torsoa ei mitään muuta kuin merihirviön pää kintut ja kädet. Ihan asiallisesti hänkin kysyi että haluaisinko hänen lähettävän puuttuvat osat minulle, mutta jotenkin pelkään että seuraavassa viestissä sitten ilmoittaa, että minun pitäisi maksaa postikulutkin uudesta lähetyksestä. Jäi jotenkin sellainen fiilis aiemmista viesteistä, mutta toivottavasti olen väärässä.

Tietty itsekin paljon kauppoja tehneenä ymmärrän, että joskus saattaa epähuomiossa jäädä jotain pois paketista, mutta nyt on vain jotenkin turhan suuri prosentti kaupoista jäänyt puolitiehen. Ja sinänsä ärsyttää kans, kun ei noi amerikan paketitkaan ihan hetkessä aina saavu niin tulee tyhjänpäiväistä odotusta. Argh. Ensi kerralla tilaan vain avaamattomissa paketeissa olevia tuotteita...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyMa 13 Helmi - 10:46

Minulla tökkii tämä nukkeharrastus ihan yleisesti. Tuokin, että "nukkekoti" ei oikein edisty minnekään. Aina uupuu jotain...
Nukeissa mikään ei kiinnosta nyt + missanut useamman kohteen ja sitten kun olisi minkä kiinnostaisi ja jonka mahdollisesti saisikin niin
eepparin hinnoilla ei olekaan kiinnosta olla puurokuurilla Mad Wink Tekeillä olevat uhrit vaan lojuu pöydällä tai laatikossa... Pitää taas
raivata se koppero, josko kiinnostusta löytyisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTi 14 Helmi - 15:09

Mä en ole nukkeillut aikoihin -noh, tänään tuli yksi uutukainen ja se on IHANA Very Happy Tykkään noista tosi kovasti mutta jotenkin tää harrastus alkaa jäädä. En luovu nukeistani, on ne niin ihania, mutta ei ole pahemmin tullut nukkeiltua. Riittää kun ovat nähtävissä. Noita kasareita tahtoisin paljon lisää, mutta toivelistalla ei ole mitään, kun mulla on jo niin monta klassikkonukkea. Ongelma sekin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyKe 15 Helmi - 11:04

Sama se on täälläkin, että paras innostus alkaa olla jo kadonnut tai se katosi oikestaan jo kolmisen vuotta sitten. Olenkin ihan tietoisesti pitänyt välillä taukoja nukkeilusta ja tyhjennellyt kaappeja valmiista/keskeneräisistä projektinukeista, jotta kun taas palaan nukkeilun ääreen saa aloittaa ikäänkuin puhtaalta pöydältä. Pahimman hamstrausvaiheen jälkeen nimittäin ahdisti, kun nukkeja tuntui olevan joka nurkassa Shocked Mutta kyllä se siitä sitten helpotti, kun järjestelin nukkeja laatikoihin odottamaan ja pistin ne joihin en ollut liiaksi kiintynyt myyntiin. Liikaahan näitä silti taitaa edelleen olla Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyLa 11 Elo - 16:00



Suursivous nukkejen seassa, paljon on laitettu huuto.netin myyntiin. Ahistaa tämä nukke paljous, mutta nyt alkaa helpotta bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyLa 11 Elo - 22:11

Tuttu tunne Smile Itse nukkeilu ei töki eikä ahrista mutta se nukke paljous ahristaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: krooninen tilapula   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyLa 11 Elo - 23:41

Ah, en ole yksin! Kaikkee kivaa rojektia pukkaa ja intoa on aina kun tulee "onnistumista" - no niinhän se on joka asiassa.
Mutta tilapula. Erityisesti kerrostalokaksiossa tämä on kestoahistus rahapulan kera. Koko ajan tässä on pitäny "tiivistää" mutta eipä ole saanu aikaseksi, olkkarissa on nukkeja siellä täällä.
Onneksi asun yksin niin ei haittaa...

Itellä nukkeja on vitriineissä. takarivin nuket jää piiloon, sillä ei näihin kaikkiin saa valaistusta, tai ei viitti viritellä johtoja.
Osa nukeista sai kivat paikat IKEA-vitriineistä. Aattelin että nyt tulee tilaa - sitä oli ehkä päivän sitä tilaa, hyllyt täyttyi hetkessä. On sielä vielä muutama vapaa paikka..
Sitten on sellaisia akryylimuovista vartavasten teetettyjä "pömpeleitä" eli läpinäkyviä laatikoita, joita voi siirrellä. Näitä on kaappien päällä ja lattialla.

No, joka "pömpelissä" ja osin vitriineissäkin on vielä tilaa, mutta kyllä nuket aika intiimisti tiiviisti ovat. Pelottaa että mitäs vuoden kuluttua?

Kaapit ovat sitten tyhjiä laatikoita ( ei kaikkia raski heittää) ja keräilybarbieite laatikoissaan väärällään. Lisäksi on kaikkea nukenvaatteita ja tavaroita.


Onko toi aiemmissa viesteissä mainittu Ursula se eläkkeellä oleva hammaslääkäri joka vaan "sai päähänsä" aloittaa barbie-nukkejen keräilyn, hänellä on iso kartano jossa on huoneita nukkeja väärällään.
No jotenkin tuntuu ikävältä, että harrastus aloitetaan "no mä alan vaikka kerään näitä"; mun mielestä on kiva jos asiaan on joku inspiraatio ja kerää jokun idean takia eikä vaan omistamisen ilosta, tai siksi että joku on arvokas. Itelle tärkeää on että nukella on joku "funktio" tai jotain projektia tai ryhmää. Tai on ihana. Usein vaan ne mun ihanat on kaikkien muittenkin haluamia ja kas, hinnaltaan ei yhtään edullisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTo 16 Elo - 15:05

Yksi työkaveri ihasteli tätä harrastusta tuossa yksi päivä, sanoi että aivan ihana juttu, ja varsinkin kun on sellainen harrastus jota ei ihan jokaisen harrastelistalta löydy. Saa olla vähän erikoinen Cool

Mun on pakko tunkea nuket hyllyille, mua alkaa ahdistaa jos niitä rupeaa löytymään joka paikasta. Kovastihan ne yrittää levittäytyä... Joo, tietenkään ne takimmaiset ei näy mutta minkäs teet. Lootat lentää mulla ihan surutta roskiin, mutta kuvat (yleensä se on se takakansi) leikkaan irti ja liimaan niille tarkoitettuun vihkoon muistoksi. Valoja en uskaltaisi laittaa, eikö ne kuumenna ja pilaa muovia..?

En muista olenko täällä kertonut että kysyin kerran hammaslääkäriltäni tuosta Ursulasta Laughing Ajattelin että josko ovat tavanneet jossain, mutta ei, ei ollut tietoa. Mikä harmi. Muistan vaan jonkun pätkän telkkarista kun Ursula esitteli laatikkopinoja lattiasta kattoon, ja sanoi ettei oikein edes tiedä mitä nukkeja ne sisältää Shocked No, jokainen tavallaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: valaistusta vitriiniin   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTo 16 Elo - 20:40

No mulla on tällä hetkellä taloudellinen hätätila - tai oikeastaan töitä on äärimmäisen vähän. No.

Mutta valoja voi hyvin laittaa vitriineihin, sellaisia nimenomaan tähän tarkoitukseen suunniteltuja led-valoja. Myös pienet joululed-valosarjat käy. Eivät kuumenna tai muutakaan, ite olen laittanut valot kiertämään ympärillä tai "sopivasti". Hong Kongista ( se kauppa siis) ja Bauhausista saa myös erihintaisia valosysteemejä; edullisin ja kätevin on varmaan semmoinen parin kympin led-tikku, jossa on painike jolla valot saa päälle, ja patterit sen tikun sisällä niin ei tarvii viritellä johtoja. Tikun saa telineellä kiinni seinustaan, hyllyn "kattoon" tai seisovaan asentoon.

Mutta kun on pieni asunto ja satojan nukkeja, niitä väkistenkin löytyy vähän joka puolelta, mielestäni nämä on kuitenkin nätisti laitettu, ja tykkään kyllä ite että ovat tuossa esillä.
Toki olkkarin pöydällä on aina joku "projekti" tai kuvattavaa tai muuta juttua. Semmoisia tarvikkeita mitä tarvii usein, olen laittanut hienoihin "Jack Sparrow" hot toys laatikoihin ja laatikot ovat olkkarin pöydän alla ja alatasolla.

Olen myös huomannut jos siistin ja ei ole mitään projektia, niin tulee olo että pitäisi jotain kehitellä, käsityötä vähintään...
Tilapulaan tuli pientä helpotusta, vähän tiivistin niin sain tilaa ainaskii 50 nukelle...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyPe 24 Elo - 19:23

Aitoustodistukset valokuva-albumiin -toimii Smile
Hei, tuohan on hyvä valoidea tuo tikku! Ja juu, ledithän eivät kuumenna niin kuin hehkulamput.

Photobucket tökkii tosi pahasti nyt, koko ajan tulee erroria. Toivottavasti se ei vaan ala tuollaiseksi...... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTo 6 Syys - 20:32

Meille kaikille tilanpuutteesta valittaville: nuket on sentään pienempiä kuin traktorit!

[You must be registered and logged in to see this link.]

Vaikka en traktoreista (onneksi! Ne tuosta pihasta vielä puuttuukin) innostukaan niin musta on aina kivaa kun ihmiset keksii oman juttunsa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTi 18 Syys - 21:00

Hauskaa, että traktoreitakin voi kerätä. Tapsin vuosi sitten etäisen sukulaisen, joka keräili vanhoja autoja latoonsa: Alfa Romeoita tms.

No, jos on elintilaa, niin voihan sitä keräillä vaikka mitä!

Oma keräily on saanut lähes täys-stopin: en ole ostanut oikein mitään kuukausiin. Vaikka olen ostanut pari juttua, niin ihan vaan täydentämään kokoelmaa (olleet pitkään mielessä -tyyppisesti). Intoa ei ole. No, tätä jatkuikin 4-5 vuotta, ja kämppä on sen näköinenkin. Mulla on elämässä aina tällaisia 5 vuoden intensiivisen kiinnostuksen kausia, ja sitten ei kiinnosta oikein enää ollenkaan.

En aio myydä, ellei ole pakko. On vain jotenkin kivaa, että elämässä on tilaa muullekin ja alkaa taas näköalat laventumaan. Toivottavasti en löydä mitään erityisen mielenkiintoista uutta asiaa, vaikka onhan se kivaa, niin kauan kuin kestää...

Yhdellä kissoistani on todettu munuaisen vajaatoiminta, eikä kissa ole kuin 11 vuotias. Pitäisi viedä muutkin kissat verkokeisiin, mitä suositellaankin yli 10-vuotiaille, että selviää, missä kunnossa maksa ja munuaiset ovat. Kissan tila on tietenkin masentanut aika paljon, mutta nyt se on alkanut olla hieman parempi kuin ennen ruokavaliota ja sydänlääkettä. On siis toivoa, ettei ehkä kuole heti parin kk päästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptySu 23 Syys - 20:08

Pikku tauko tekee aina hyvää. Ja vaikkei ostaisikaan uusia niin voihan niitä vanhoja ihastella What a Face

Kurja kuulla kissastasi, mutta hyvä kuitenkin että olette saaneet diagnoosin ja hoito-ohjeet. Tietenkään ruokavalio tai lääke ei varmaankaan tuota vaivaa paranna mutta jospa antaisi hyviä lisävuosia! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyKe 26 Syys - 11:23

Santra: olen todella pahoillani kissasi vuoksi, voimahaleja sinne kisu hali Toivotaan kuitenkin vielä monen monta onnellista vuotta hyvän hoidon turvin!!!!


Minulla tulee välillä sellaisia puuskia, että tekisi mieli laittaa kaikki himskatin tilaa ja rahaa vievät nuket myyntiin ja käyttää kaikki nukkeiluun menevä aika johonkin rakentavampaan. En tosin ole vielä keksinyt mikä se rakentavampi juttu on.... Ahdistaa vaan joskus tämä nukkepaljous. Mutta kun ne on niin ihania... Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyPe 28 Syys - 14:38

"jotain rakentavampaa" Laughing Ei sellaista olekaan Laughing Tilanpuute on vaan niin rasittavaa Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyPe 28 Syys - 15:15

Olipa kurja kuulla kissastasi, Santra! Toivottavasti hän tulee kuntoon, elää vielä pitkään ja on pian oma ihana itsensä! kisu hali

Hui, Caracal! Älä vain harrastustasi lopeta! Kuvasi ovat aina niin ihania, oikeita päivän piristyksiä, kuten toki muidenkin täällä. Yksi tämän harrastuksen parhaita puolia on mielestäni se, että saa ihastella muiden ottamia upeita kuvia nukeistaan ja harrastuksestaan. Jokaisella kun on siihen ihan oma tapansa ja tyylinsä, ja se on hyvä se.

Itse olen taas viime aikoina hieman pohtinut, mihin haluan tämän harrastuksen etenevän ja tullut siihen tulokseen, että jossain vaiheessa haluaisin kokeilla nukkien muokkausta edes jollain tasolla. Meikkien teon opettelusta haaveilen eniten, mutta vielä en ole uskaltanut yrittää. Pelkään liiaksi pilaavani kalliin nuken, mikä harmittaisi vietävästi. Kuvaustaitoa haluaisin myös parantaa, mutta se ei taida onnistua kuin jonkin kurssin avulla... Haikein mielin olen myös joutunut myymään joitain nukeistani, jotta kokoelma pysyisi hallinnassa, eikä kasvaisi liian isoksi. Meillä kun ei tätä tilaa liiemmälti ole ja ainakin mulla tuppaavat erilaiset kankaat, nauhat ynnä muut viemään tilaa nekin. Erillinen, pienikin harrastehuone olisi ihana, mutta ainakin toistaiseksi mahdoton haave. Nooo... Ehkä sitten jonain päivänä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyKe 24 Loka - 14:17

Tietyöt tökkii Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
kaisatiina
Gateway Barbie
Gateway Barbie
kaisatiina


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 11.06.2012

nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 EmptyTo 25 Loka - 1:37

Ärsyttää kauheesti ettei mikään mitä suunnittelen barbeilla onnistu. Kaikki rakennelmat ovat ihan kesken tai valmiita ja ihan kömpelön näköisiä. Varmaan yli kuukaisi sitten pakkasin kaikki barbit vaatteineen laatikkoon ja tungin huonekalut vaatekaappeihin ajatuksena järjestää sinne huoneita mutta sekin on jäänyt kesken. Kuvailukaan ei onnistu. Aina kun yritän tuskastun kun kamerani on surkea. 50 kuvasta ehkä 5 onnistuu edes jotenkin. Suurin osa on tärähtäneitä. Vaikka minulla on pokkarille teline, jonka pitäisi pitää se täysin paikallaan, kuvat tärähtävät silti. Kauheaa valitusta, mutta barbeilu ei ole aikoihin innostanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





nyt tökkii - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
nyt tökkii
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: