Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Barbie bongaus

Siirry alas 
+7
caracal
Sugarcube
Evangelina
Kuurankukka
Silky
-Tähtiloiste-
Milia
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyPe 25 Marras - 1:03

Oioi, onneks likka ei oo näkemäs tota meikkikalenteria. Saattais tulla mökä "mä haluun"
Täytyy nähtävästi kaupassakin olla varuillaan tommosen kanssa jos sattuu tulemaan vastaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyPe 25 Marras - 14:36

Adalmina kirjoitti:
Bongasin tänään taas likan kanssa katsellessa Pikkukakkosta semmosen "Taitoset" sarjan jossa pieni kertomus nukketalon asukkaista. Ilmeisesti vanhemmat on barbeja ja lapset jotain muita nukkeja. No kuitenkin siinä askarreltiin tällä kertaa sohva nukeille maitopurkista.

Kun mä olin penska, jossain lehdessä oli kans ohjeet kuinka tehdään Barbielle sohva maitopurkeista ja nojatuoli viilipurkeista. Tehtiin vielä äiskän kanssa -tai, no, äiskä teki ja mä lähinnä katsoin... scratch Ne päällystettiin kankaalla ja tuli tosi kivoja, ne oli mulla käytössä pitkän aikaa. Ne oli paljon kivemmat kuin pinkit muoviset!
Mutta mitenköhän niitä tehtiin... Rolling Eyes

Nojatuoli ainakin 2 viilipurkista. En muista tarkalleen mutta jos nyt tekisin, tekisin näin: kokonainen purkki nurinpäin ja sen päälle kiinnitetään halkaistu purkki. Niin että siitä tulee tuoli, istuin on siis se kokonaisen purkin pohja ja siitä puolikkaasta tulee selkänoja. En kyllä muista miten ne kiinnitettiin toisiinsa. Käviskö ihan vaan nastat? Ja sitten kangasta päälle. Minusta se tuoli oli ihan vaan tuollainen, muistan vielä kun siihen pantiin kiiltävä silkki päälle. Muistaakseni siihen ei väkerretty käsinojia tms.
Sohvaa en muista yhtään, kai siinä oli sama logiikka...
Yksinkertaisia ne olivat! Mutta tosi kivoja!


En ole mäkään nähnyt kaupoissa noita kalentereita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyPe 15 Maalis - 14:21

http://www.avatv.fi/tosielama/artikkeli.shtml/barbie-taytti---tiesitko-etta-muovikuoren-alla-piilee-salattu-elama/2013/03/1721806
Muovikuoren alla piilee salattu elämä grinning Hehheh, eivät taida silti aavistaakaan mitä kaikkea nuo nuket omineen (no, melkein ainakin) keksivät! Party

Ja vielä toinen linkki julkkisbarbeista:
http://www.avatv.fi/tosielama/artikkeli.shtml/tunnistatko-keita-nama-barbiet-esittavat-katso-kuvagalleria/2013/03/1722315
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyLa 16 Maalis - 13:44

Itse bongasin päivän pakollisella lehtikierroksella tällaisen artikkelin.
http://www.ess.fi/?article=407535
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyLa 16 Maalis - 17:11

Hyvä artikkeli, viimeinkin joku puhuu asiaa. En itsekään ole ikinä laskenut rahallista arvoa kokoelmalleni. Tunnearvo pikemminkin Very Happy Ja kyllä jos vieras tulee, niin nuken saa ottaa käteen ja leikkiäkin jos haluaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyMa 18 Maalis - 16:07

Onhan tuo Adalia Bdollista, eikö?

Rahallinen arvo on hankala käsite. Ostohinta? Nykyinen markkinahinta? Nuken kunto huomioitu? scratch

Kasariketjussa esittelin vanhaa Rock Stars Divaa joka on mulle rakas lapsuuden nukke. Koska vanha nukkeni on niin kulunut, ostin uuden ja onhan se paljon hienompi, mutta tunnearvo sillä on kutakuinkin nolla.

En itsekään tykkää puhua rahasta. Mulla ei (onneksi! tongue ) käy montaakaan lapsivierasta, mutta muutamia kertoja olen autuaasti hymyillen esitelmöinyt että tuo tuossa maksoi niin ja niin paljon -niin että vanhempi ymmärtää että nyt ei olekaan kyse lapselle annettavista leikkikaluista. Yleensä ongelmaan tehoaa myös iloisesti kysytty "otatko laskun etukäteen vai lähetetäänkö kotiin?" jos joku tahtoo tuoda lastaan leikkimään. Kun sen sanoo ns. vitsinä, kukaan ei suutu mutta pointti menee perille.

Meillä ei valitettavasti saa leikkiä No Aikuiset saa katsoa ja saa ottaa käteen, ja mä kerron nukeista loputtomasti. Sen sijaan jos on lapsia mukana, kaikki pitävät sormensa irti. Ettei tule kiusauksia kun ei kuitenkaan saa ruveta leikkimään. Katsoa toki saa aina.

Mun nuket on kokoelma sellaisenaan ja niitä ei ruveta riisumaan, pukemaan tai kampaamaan. Mulla on muutama "leikkinukke" eri nukketyypeistä ja niitä mä itsekin stailaan Smile Muut pysyy hyllyssä sellaisina kuin ovat, suurin osa on alkuperäisvaatteissa, haluan katsella niitä niin.

Lasken nuket kalustukseen kuuluviksi. Ei vieraat saa huonekalujenkaan paikkoja siirrellä lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyPe 12 Huhti - 20:53

http://shine.yahoo.com/photos/barbies-world-realistic-racist-slideshow/

Juttua DOTW-nukeista. Rasismia? No tuskinpa Laughing Stereotypiaa? Ehkä vähän grinning
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyPe 12 Huhti - 23:29

^Juu Adaliahan se Smile Toki rahallinen arvo on yksi tapa mitata nuken arvo, mutta jos ei ole nukkeja myymässä, niin sillä ei oikeastaan ole juuri merkitystä. Tunnearvo sitten taas on hankalampi mitata, mutta itselleni se on ainakin noista kahdesta se oleellisempi.

Hahaa rasististapa hyvinkin. Totta kai nuo ovat stereotyyppejä, kun pitäisi yhdellä nukella käsitellä kokonainen maa tai manner. Eli tietty sieltä valitaan sellaisia helposti tunnistettavia piirteitä. En oikein ymmärtänyt edes mikä tuossa Mexicon nukessa muka on ongelma. Mukana tuleva chihuahuako?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyLa 18 Toukokuu - 19:54

Johnny Depp kerää Barbeja
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16795584.ab
Tempokisu varmaan tiesikin mut mä en Wink
Iso kokoelma kotona, tykkää näköisnukeista. Osaa myös leikkiä Barbeilla pirat Hassu ajatus: onkohan kokoelmassa näköisnukke Deppistä itsestään myös..? ChibiChibi
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: yhteisiä harrastuksia   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyTi 21 Toukokuu - 13:22

Laughing joo, on ollu tiedossa, ja aina tämä vaan putkahtaa Iltalehdissä ikäänkuin "UUTINEN"

No, Johnny on tollee herkkä ja taiteellinen, sopii kuvaan. Kuten monet muutkin näyttelijät, ei tykkää katsoa itteään tai omia elokuviaan, jossain haastattelussa totesi että katsoisi mieluusti jos elokuvasta leikattaisi pois kaikki hänen omat kohtaukset!! mitään jäljelle jäisi...

Aivan ihana asia, että meillä ja Johnnyllä on "yhteistä"!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyTi 21 Toukokuu - 17:33

Sama uutinen oli näköjään rantaunut myös kotimaan iltapäivälehtiin Wink (eihän me kopioida uutisia muilta) http://www.iltalehti.fi/viihde/2013052117043111_vi.shtml
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyKe 19 Kesä - 16:12

Amandan (siis se Rasmuksen Lauri) musiikkivideo... siinä näkyy Barbeja grinning Kappaleen nimeä en nyt tähän hätään keksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: bad for dolls   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyKe 19 Kesä - 18:24

..sekä jossa nuket hakataan säpäleiksi? en ihan ymmärtäny asian ydintä.

Mua harmittaa muuten kun joku turhisjulkkis 18v on laitatuttanut itelleen DDkupin rinnat että "olisi luonnollinen" ( no juu niin...)
ja sitten esmerkiksi fillaripalstalaiset toteaa, jotta taas joku haluaa olla "barbien näköinen".
Kun mun mielestä Barbie on fiksu, tyylikäs ja kaikkea muuta kun tyrkky halpis, eli tuommoinen DD-kuppi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyKe 19 Kesä - 19:41

tempokisu kirjoitti:
..sekä jossa nuket hakataan säpäleiksi? en ihan ymmärtäny asian ydintä.

Mua harmittaa muuten kun joku turhisjulkkis 18v on laitatuttanut itelleen DDkupin rinnat että "olisi luonnollinen" ( no juu niin...)
ja sitten esmerkiksi fillaripalstalaiset toteaa, jotta taas joku haluaa olla "barbien näköinen".
Kun mun mielestä Barbie on fiksu, tyylikäs ja kaikkea muuta kun tyrkky halpis, eli tuommoinen DD-kuppi.

Siksipä tämä virnuileva hymiö grinning No, Barbeja näkyy joka tapauksessa grinning

Minustakaan Barbie ei ole bimbo vaikka sellaista leimaa sille on yritetty lyödä alusta alkaen. Itse ainakin olen lapsesta asti, kun Barbeilla leikin, pitänyt Barbieta fiksuna ja osaavana naisena, siis että kaikki onnistuu. En osaa ajatella että Barbie olisi bimbo, en ole ikinä itse nähnyt Barbieta niin. Päinvastoin; fiksu ja neuvokas, ihan esimerkillinen ihminen. Eihän se Barbien vika ole että hän sattuu olemaan nätti myös lol!
Ja otetaan nyt vaikka nuo silkit sitten... Jos sen näköinen nainen kävelisi kadulla vastaan, hänestä ei todellakaan tulisi ekana mieleen tyrkky halpis -vaikka kuppikoko olisi G thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Ursulan kokoelma   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyLa 7 Syys - 21:07

Kas, nyt vasta sattui silmään tuo sivun eka.
Tuikkeen kanssa samaa mieltä, ei näillä leikitä tai muutella, tykkään katsella näitä valmiiksi laitettuina - eli "projekteina".
Projektivaiheessa saa tietysti käsitellä, mutta ei enää sen jälkeen! Tosin suurin osa keräilybarbeista on laatikoissaan, senverran hienoja kokonaisuuksia.

Harrastajat tietää nukkeitten arvon. Kaverille olen joskus kertonu mitä maksoi. Vanhemmilleni en kehtaa kertoa, korkeintaan sanon "arvokas".

No mutta kuitenkin, bongausta.

Iltalehdessä oli tänään 7.9. juttua siitä eläkkeellä olevasta hammaslääkäristä ja barbie-keräilijästä Ursula Kähäristä.
Olin aiemman lukemani jutun perusteella saanut sen kuvan että hän ihan ex-tempore honasi barbie-keräilyn, mutta tässä jutussa kerrottiin että oli 10-vuotiaana saanut ensimmäisen oikean barbien ( siihen aikaan oli myös "jäljennöksiä" kaupoissa) ja keräily jatkui sitten vanhemmalla iällä.
Nyt Ursulalla on ehkä maailman laajin kokoelma Barbie-nukkeja, 7000 nukkea! Useita on kaksois-kolmoiskappaleita ( kuten kaksi Marie Antoinettea muistan aiemmasta jutusta) mutta sittenkin noin 4000 erilaista.
Keräilyinnostuksen alussa Ursula ostikin netistä kuukauden aikana heti kättelyssä löysät pois, 500 nukkea!! - - just.


Näkyi olevan IKEA-vitriineissä nukkeja, ja laatikoissaan.

Ursula toivoisi löytävänsä tilat ja mahdollisuuden avata Barbie- näyttely. Mikä olisi hienoa.
Tai toisille tuhoisaa, sillä jos näitä näkee livenä niin saattaa tulla "haluaa tuon"-tunne.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptySu 8 Syys - 19:03

En löydä tuota artikkelia Iltalehden sivuilta (saa postata linkin kuka löytää) mutta olen lukenut hänestä useammastakin lähteestä ja nähnyt telkussa. Ja kerran kysyin hammaslääkäriltäni että tietääkö/tunteeko Laughing  Ei.

Kuukaudessa 500, huhhuh drunken  Ei mut oikeasti, tunnistan tuon alun hamstraamisen; mäkin haalin nukkeja vaan sen takia että "toi on ihana ja toi on ihana" ilman että mietin yhtään mitä haluan kerätä. Tai en kai mä silloin vielä osannut sen kummemmin ajatellakaan, en osannut hahmottaa mikä kiinnostaisi. Ne kun on kaikki niin kivoja Wink 

Mahtavaa jos ovat jotenkin näytillä, ja toivottavasti hän saa ihan näyttelytilat! Itse olen nähnyt kuvia joissa on vaan pahvilaatikkopinoja ja nuket niissä sisällä. Kun vielä ajattelin että ei niistä sillä lailla ole kenellekään iloa, ei edes keräilijälle itselleen Sad Muistan silloin hänen sanoneen ettei hän tiedä mitä omistaa ja mitä missäkin on. Kyllä tuollainen kokoelma ansaitsisi kunnon tilat!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: lehti   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptySu 8 Syys - 20:42

Laughing  nuoret ajattelee heti nettiversiota ja linkkejä!
"Iltalehdessä" - tarkoitan tietysti Lehteä, paperista lehteä. Tämän viikonlopun lehden O-liitteen ( Oma aika ja elämä) sivu 4.

Joo, itsekin kun hoksasin keräilybarbiet - tosin en hoksannut ebayta ensin ollenkaan ja ostin Joelta ja DollGenieltä, niin sieltä tuli "hieman isompia" amerikan paketteja!
Koska nämä oli ensimmäisiä keräilybarbejani, olin aivan haltioissani esim. Pirate, Deidre of Ulster, Goddess of the Arctic...en ollut ikinä nähnyt mitään kauniimpaa!
Hieman pienemmät on mun määrät ja tilat ( Ursulalla on joku kartano ja mulla kaksio..) mutta kaapissa on keräilybarbielaatikoita joita en muista että on, ja vitriinihyllyjen takarivissä piilossa on nukkeja jotka aika-ajoin "löytää" uudelleen: ai, täällähän on tämäkin...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyTi 10 Syys - 15:49

No linkki linkki! Laughing 
Mulla on nuket aika hyvin tiedossa mutta vaatteiden kohdalla käy usein tuo ai, onko mulla tällainenkin Shocked  Embarassed 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyMa 23 Joulu - 23:08

Melkoinen nukkekokoelma on tälläkin miehellä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288635715723.html
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: no huh   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyMa 23 Joulu - 23:23

Very Happy ja heti huomaan tihrustavansa...mulla on toi! ( mikä tätä kirjoitusta vaivaa, kirjaimet tulee sekunnin viiveellä...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyTi 28 Tammi - 21:14

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi.shtml/taideprojekti-paljastaa-talta-barbie-nayttaisi-meikittomana-ja-normaalipainoisena/2013/11/1827349

Onkohan tämä jo postattu kertaalleen..? Itse olen ainakin nuo kuvat jo nähnyt joskus aikaisemmin... No, tässä nyt kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: unelmia ja toimistohommia   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyTi 28 Tammi - 21:37

^^ Kyllä tämä taviksen elämä ja olo on niin tylsää, että nukke saa olla jotain sitä, mitä oikeasti haluaisi.
Että "nou thank juu" tuolle tavis-barbielle.

Mun mielestä nuket on osaksi unelmaa ja eskapismia, jossa voi toteuttaa unelmiaan ja inspiraatioitaan.
Ainakin mun oma nukkeni heijastaa todella paljon omaa minääni, enempi kuin ehkä kukaan heti hokasaakaan, mutta se asia pitää saada nähdä kauniina.
Aika kornia jos nuket olisi vaikkapa "omakroppaisia"....yh...

Todellisuus on niin ankeeta että mitä sitä toistamaan. Annetaan ihmisen unelmoida, edes nukkeitten kautta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyPe 7 Helmi - 16:12

^Jeps. Nuket nukkeina ja ihmiset ihmisinä. Just noin; nuket on sitä mielikuvitusmaailmaa jonka ei tarvitsekaan olla totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyLa 8 Helmi - 11:53

En minäkään kaipaa liikaa realismia nukkemaailmaan  Evil or Very Mad 
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
kaisatiina
Gateway Barbie
Gateway Barbie
kaisatiina


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 11.06.2012

Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 EmptyTi 18 Helmi - 11:03

Olisi se silti kivaa jos olisi edes vähän valinnan varaa =) Olisi kiva jos olisi niitä laihoja ja meikattuja, mutta myös normaalipainoisia ja ylipainoisia. Onhan vaihtelua sukupuolessa, ihonvärissä sun muussakin. Miksi yhdessä nominaisuudessa täytyy jämähtää paikalleen. Tykkäisin ainakin ostaa erikokoisia ja -mallisia barbienukkeja ja luulen että monet muutkin =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Barbie bongaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Barbie bongaus   Barbie bongaus - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Barbie bongaus
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» 1981 Sunsational Malibu Barbie tai 1982 Super Dance Barbie
» Barbeja
» Barbie talo
» Kuka Barbie?
» 2011

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Barbie-
Siirry: