Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 jihuu

Siirry alas 
+22
tempokisu
Santra
Mimosa
Hunajasieni
pioni
SweetNeat
Alonces
Jenna
Ecifircas
aviksenpaja
Lumikki
Evangelina
Tinttufia
Adalmina
Milia
Siama
ShoeCat
-Tähtiloiste-
Silky
caracal
anabdiel
Maarit
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyLa 28 Syys - 16:37

^Lisää tällaisia uutisia cheers  Ihan liikutuin grinning 
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: ultimate holy grail   jihuu - Sivu 13 EmptyLa 14 Joulu - 18:22

^ikävä kyllä, iltalehdissä on ollut tosi paljon juttuja niistä syntymäpäiväjuhlista joihin kukaan ei halunnut tulla...


Mutta  cheers   bounce   drunken ei ole todellista...mulla ei ole kovin montaa nukkea että HALUAA.
Nyt on yksi vähemmän, se kaikkein holy grailein. Ja vaan kokeilin että saisiko tällä tarjouksella, kun nukke on ollut yleensä ( tai siis silloin harvoin kun on tarjolla) ihan tajuttoman kallis...ja yleensä "kokeillaan" ei ebayssa onnistu. Nyt onnistui.  



Kerron sitten kun on tullut.

Uskomatonta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyLa 14 Joulu - 19:47

^Onnittelut! Se on se tunne kun saa jotain mitä on kauan halunnut..!  flower 

Synttärit joille kukaan ei tule -mä luin samoja juttuja. Todella surku  Crying or Very sad 
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: holy grail   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 31 Joulu - 0:10

Tuplajipii  bounce  hyvä kun en tullissa hypellyt...mutta olin kyllä isosti ilahtunut kun paketissa oli - paitsi tämä Poppy jota aattelin etten saa ikinä ( aiemmat myynnissä olleet ovat olleet "vähän" liian kalliita) ja nyt siis sain, ja paketissa oli KAUPANPÄÄLISENÄ Poppy Look of Love - jonka olin jo meinannu ostaa mutta nyt "säästin" senkin rahan. Ihan mahtava ylläri myyjältä.

The Center of Attention ( sitä se täällä meillä nyt todella on)

[You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 31 Joulu - 16:26

^ Ihan vaahtokarkkeja  cheers 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 31 Joulu - 20:26

Mahtavaa  bileet 
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptySu 26 Tammi - 15:39

Ei uskoisi nykypäivänä mutta kylläpä sitä voi ihminen tulla iloiseksi pesukoneesta  Party  Mulla ei siis aikaisemmin ole ollut. Eipä tarvi käydä pyykkituvalla pyykillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptySu 26 Tammi - 16:05

Jee Very Happy Pesukone on just luksusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: kuvaaja vs. autoilijauimarit   jihuu - Sivu 13 EmptySu 27 Syys - 20:15

Vakiokuvauspaikkani on Loukonlahden rannalla, jonne on ihan selkeesti "moottoriajoneuvolla ajo kielletty"

[You must be registered and logged in to see this image.]

Kuitenkin joukko mummeleita ajelee...ajeli...tuonne pukukopille reippaasti autolla, ja oli usein "pientä sanailua" kun olin kuvaamassa enkä ihan sekunnissa suostunut väistämään. Uhkailivat poliisilla ( kiitos kyllä!) ja häiritsivät. Kävimme melkoisen kiivasta sanailua aiheesta, saako tuonne ajaa? , myös paikallislehdessä. Mummeleitten mukaan he saavat ajaa kun ovat niin "huonokuntoisia ja iäkkäitä ja heillä on painavat kassit(??? uimaan) mukana. Soitin kunnan virkamiehillekin, ja selkee vastaus oli : ei saa ajaa.
Tuolla pitkällä suoralla kopille on portti, mutta jostain syystä lukko on otettu pois. Olin jo pitkään unelmoinu että laitan portin piruuttani nippusiteellä kiinni...ja kun yksi mummeli pari viikkoa sitten ajoi sentin mun kuvauskassini vierestä, niin -- mä toteutin, laitoin portin 5mm nipparilla kiinni, ja siitä ilmeisesti syntyi jonkiiverran puuhastelua...
Mummelien vastaisku oli että lukitsivat portin kettingillä ja munalukolla puuhun auki.
Soitin kunnalle ja tiedustelin että onko tämä nyt viesti siitä että saa ajaa ( ajaisin itekin sinne mieluusti kun jalkapöytä on murtunu..)  mutta ei ollu kunnan tekosia. Lupasivat hoitaa....

Ja tänään kun menin kuvaamaan, mä huutelin ääneen "jees! hyvä!" bounce tongue munalukolla kiinni!

[You must be registered and logged in to see this image.]

Oikeesti mä jo pelkäsin mennä kuvaamaan ...ja voi tätä ilon päivää! Nyt saa rauhassa kuvata eikä tartte pelätä autoilevia mummoja!
Lähti myös kiitos-palaute kunnalle.

Kuvaaja vs. autoilijauimarit- taisto päätyi ihan oikein kuvaajan voittoon.

Harmi kun mummelit eivät tulleet just tuolloin uimaan, mutta todennäköisesti vielä tavataa ja kyllä silloin naurattaa. Mummelit joutuu käveleen!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyKe 30 Syys - 15:10

Voi mahoton millaista draamaa Shocked Laughing Onkohan pahismummeleiden lemppari ajoreitti nyt pysyvästi suljettu vai jatkuuko laiton meininki munalukosta huolimatta bounce

P.S sieluni silmin näen säännöistä piittaamattoman tiirikkamummelin hiipimässä illan hämärtyessä avaamaan lukon Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: kiinni on ja toivottavasti pysyy   jihuu - Sivu 13 EmptyKe 30 Syys - 15:46

Oli se eilen ainakin kiinni. Portin sivuun oli tuotu hiekkaa ja tehty pieni pengermä josta pääsee kävellen ja pyörää taluttaen.

Silti olin varautunut; oma munalukko mukana. Olisin laittanu portin kiinni mennessäni ja avannu tullessani.

Toivottavasti pysyy kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyKe 7 Loka - 21:04

Pahat mummot Laughing Näitä on jotka ajaa just sinne minne nenä näyttää, kylteistä viis. Hyvä kun tuli esteet!

Tää nyt ei ole hyvä eikä huono asia, ehkä enemmän huono, mutta noista mummoista tuli vaan mieleen... Olin eilen menossa fillarilla kauppaan ja ihmettelin kun yksi auto pysähtyi keskelle ajotietä. Siitä voi kääntyä sekä oikealle että vasemmalle, mutta auto vain pysähtyi eikä vilkuttanut kumpaankaan suuntaan. Kukaan ei uskaltanut lähteä ohittamaankaan Laughing Lopulta se kääntyi sitten mun perässä kaupan pihaan.
Olin jo valmiiksi pahalla päällä työjuttujen takia ja jäin odottamaan että satuttiin kuskin kanssa samaan aikaan kaupan ovelle. Sanoin että hänellä ei vilkku toimi. Vanhempi mies, myhäili siinä että kyllä vaan toimii. Toistin että ei toimi, minä näin. Ja sitten läksytin hänet vilkunkäytöstä Embarassed
Nyt jo hävettää (asian olisi voinut hoitaa hienommin) mutta viestiäni en ota takaisin. Tietyöt on tuoneet uusia risteyksiä ja liikenneympyröitä sinne sun tänne ja niissä ajetaan hengen kaupalla. Suurin osa autoista ei vilkuta mihinkään suuntaan, siinä saat sitten arpoa että mihinköhän tuokin tuosta aikoo. Ja vielä jos olet pyörällä liikenteessä niin ei paljon naurata jos kolaroit auton kanssa, eihän se sairaalassa paljon lämmitä että ajoit itse sääntöjen mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: suuntamerkki   jihuu - Sivu 13 EmptyTo 8 Loka - 2:01

^ puomi on ollut edelleen kiinni.

Pakko kommentoida Silkylle. Odotan aina että vilkuttava auto myös kääntyy; isäni ajoi kerran risteyksestä kun näki että jaaha, tuo vilkuttaa kääntyäkseen, mutta eipä kääntynytkään! Isäni ajoi auton perässä parkkipaikalle ja kyseli miksi ukkeli näin teki. Tää oli joku vielä vanhempi ukkeli kun isäni, ja ukkeli vihaisesti kertoi että kun hän ei oikein näe eikä kuule niin hän piti vilkkua varmuuden vuoksi päällä...
Ite olen joutunut fillarilla KÄÄK! tilanteisiin kun edellä ajava lapsukainen vaan kääntyy suoraan eteen ja vasemmalle, kun itse olen jo lähtemässä ohittaan vasemmalta. Muutaman kerran olen pysäyttänyt tällaisen lapsukaisen ja ihan asiallisesti, vaikka tiukkaan sävyyn, kysellyt että eikö tämä tiedä mitä tehdään jos kääntyy? Ei olla tiedetty...öö, jarrutetaan. Olen sitten näyttänyt.
Viimeksi eilen työmatkalla ukkeli kääntyi edestäni vasemmalle, olin itekin kääntymässä sinne...huusin siinä että kansisi näyttää suuntaa jos meinaa kääntyä. Ukkeli kysyi heti että näytikkö ite. Mä näytin.

Mä olen oppinu näyttää suuntamerkkiä fillaroidessani jopa kun lähden yölenkille, se on vaan tapa. Olen mä aikoinaan pyöräkisoissakin kääntyessä näyttäny suuntaa..

Kaikkein pahimpia ja vaarallisimpia tilanteita, kuten jokainen on varmaan lehdistä lukenu... on tämä kun pyöräilijä ajaa pyörätien jatketta autotien yli, ja auto kääntyy. Ja kääntyvä auto ei väistäkään. Ja varsinkaan nämä lapsukaiset ei ymmärrä katsella sivuilleen, mennään vaan jos vaikka on vielä vihree valo.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: sota jatkuu..   jihuu - Sivu 13 EmptyTo 8 Loka - 18:19

No hyviä ja erittäin huonoja uutisia. Loukonlahden puomi ja uimarimummojen ahdistelu - tarinaan.

Mummoilla olikin avain puomiin. - mikä tekee puomista sitten aivan turhan. Mitä ihmettä laittaa puomi ettei saa ajaa autolla, ja antaa avaimet autoilijoille??? en käsitä.

Olin aamulla kuvaamassa, ja aattelin että saan olla rauhassa. No siihen tuli mummelit ja yrittivät avata puomin lukkoa....eikä se onnistunutkaan!
Ihan kaamea syytösryöppy mua kohtaan! Mitä sinä olet tehnyt, olet laittanu kiviä tänne, TUNNUSTA kukaan muu ei täällä tee tällaista ...viisi mummoa kerääntyi mun ympärilleni huutamaan, ja olin kyllä ihan syytön, ( en edes tiennyt että heillä on avain). He joutui nyt sitten KÄVELEEN PUKUKOPILLE josta tietysti olin äärimmäisen vahingoniloinen, mutta vielä kun olivat vaihtaneet uimarit, niin tulivat sinne mun luo että miksi sinä kiusaat ja teet tämmöistä. Yritin koko ajan että ANTAKEE MUN OLLA RAUHASSA, MENKÄÄ POIS.

Ei hyvänen aika, tää ei ole todellista!

Yritin tunnin ajan saada edes jotain kunnan työntekijää puhelimeen, ja onnistuin vihdoin saamaan yhden naisihmisen joka oli lukenutkin meidän väittelyistä paikallislehdessä. Edelleen hän totesi ettei sinne autoilla, ja lupasi selvittää asiaa.
Kerroin, että kesällä onneksi olen aikasempaan liikkeellä mutta nyt auringonnousu ja mummojen uinti osuu samaan, ja mä oikeasti pelkään. What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyPe 9 Loka - 9:40

Shocked hyi kauhea miten aggressiivisia mummoja siellä liikkuu Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyPe 9 Loka - 20:20

Mummojen hyökkäys Suspect Tuli tässä mieleen että oisko mummoilla suhteita; tuttuja/sukulaisia kaupungilla töissä... Ei sitä avainta muuten oikein saa... Sanoit että olivat vedonneet huonoon liikuntakykyyn -voisko joku vammaispalvelu tms. antaa avaimen jos osaa valittaa oikein ja oikeaan paikkaan? Jos kaupunki laittaa lukon, sieltä sen avaimenkin on pakko löytyä!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: epätasa-arvoista   jihuu - Sivu 13 EmptyLa 10 Loka - 1:43

Joo, kävi mös mielessä että on jotain suhteita.

Mutta tuli vastaus. Mummot selitti että he olivat pyytäneet puomia kiinni...mutta näköjään valehteli. Puomi oli laitettu mun aloitteesta, mutta höhlästi samalla sarjoitusavaimella kun pukukopin lukko.
Vastauksessa selkeesti oli että "AALLONMURTAJALLE EI SAA AJAA AUTOLLA" - mutta kun ajavat silti.
Kysyin edelleen , mitä teen kun tulevat häiritteen? Ja tiedustelin jotta haluisin itekin aloittaa avantouinnin, saanko avaimen.

En vaan käsitä, miksi yksi ryhmä saa tehdä jotain ja muut ei. Ja kun häiriköintiä ei ole ollut yksi kerta, vaan monta kertaa - aina kun ollaan satuttu yhtä aikaa, niin aina tulevat tööttäileen ja huuteleen että väisty. Sitäkin vaan että jos sinne kapeelle tielle ajaa vaikka viisi autoa, niin joku jos haluaa viipyä pitempään ja on tullut viimeisenä, niin muut ei pääse pois.

Tulis kesä, niin olen rannalla aikasemmin kun mummot tulee aamukahdeksalta.
Tai antoihan mummot ite vinkin, että lukkoon voi putata vaikka...vettä pakkasella. Sitä että ajaisi oman autonsa siihen puomin eteen, en uskalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyMa 12 Loka - 20:25

Lukot jäätyy helposti, hihhih Twisted Evil Älä vaan laita autoa tulilinjalle! Lukon laittaja näköjään halunnut päästä helpolla...
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: takaisi lähtöpisteeseen   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 13 Loka - 9:36

Tämä nyt ei ole enää mitää jihuuta, vaan harmillisuuden harmillisuutta. Mutta sama tarina, palaa lähtöpisteeseen.
Ei ole totta. Lukko on otettu pois ja puomi avattu.

En halua itse periaatteesta ajella sitten, koska silloin kaikki mitä olen sanonu, mitätöityy. En mä uskalla omaa lukkoakaan tuoda sen ajaksi kun kuvailen ( kiehtova idea sinänsä..)
Jospa vain välttelen yhtäaikaa mummojen kanssa menemistä, ja jos näin käy, harkitsen väistymistä tosi hitaasti ja kävelen tosi hitaasti.

Mä uskon että mummeleilla on suhteita kunnan virkamiehiin; kun heillä oli ongelma lukon avaamisessa, lukko poistettiin.
Ja kunnan virkamiehet on oikeitä nössöjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 13 Loka - 15:43

^ Kuulostaa vahvasti siltä että tuntevat "oikeita ihmisiä" ja sille sun on vaikea tehdä yhtään mitään Sad
Itse etsisin vaihtoehtoisen reitin / kuvauspaikan / ajan, niin etten joutuisi heidän kanssaan tekemisiin -turha yhteenottaminen johtaa vain omaan mielipahaan ja sehän ei kannata I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: vinkkiä   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 13 Loka - 17:09

Näin oikein. Se ihminen puhelimessa oli kyllä sitä mieltä, että kenenkään ei tarvitsisi pelätä jonnekin menemistä tai vältellä jotain paikkaa.
Se vaan on paikka jonne aurinko nousee, on riittävästi aukeeta vettä että tausta on tasainen ilman vastarannan tummia heijastumia ja sopivan tyyni paikka, ja sopivia kiviä eli vastaavaa paikkaa ei vaan ole; kun en itsekään pysty pitkää matkaa kävellä vanhojen jalkavammojen takia. Kesällä olenkin siellä paljon aikaisemmin, mutta näin syksyllä 8-9 aika on just tämä kun aurinko nousee - ja mummelit tulee. Noi viimeaikaiset kuvatkin rannalla on otettu sillee että syke on varmaan 200 ja käsi tuntuu vapisevan..

Aion laittaa poliisin vihjepalveluun viestiä, että käykää joskus opastamassa "moottoriajoneuvolla ajo kielletty" merkitystä mummoille.
Ja portin kiinniololle olisi kyllä vahvempiakiin perusteita; tuolta satamasta on käyty useampaakin kertaan tänä kesänä varastamassa veneistä bensatankkeja ja moottoreita.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyKe 14 Loka - 13:16

Pesukone on paras!  cheers Ite en varmaan ees sais pestyä mun vaatteita jos pitäs aina pyykkituvalla ravata. Kiva kun voi pestä millon vaan eikä haittaa jos ei oo heti niitä ripustamassa ku ohjelma loppuu. Pitää mun siellä varmaan jotain juttuja käydä pesemässä (täkkejä pesin viimeksi ja ois tarkoitus kaikki pestä), mutta arkipyykit, ei... Ihan sama vaikka on tuossa alhaalla heti, inhoan sitä ramppaamista. En muista millon oisin ollut niin pahasti ahdistunut, stressaantunut ja hermostunut kuin viimeksi kun pesin siellä! Oon ihan paranoidi että onko avaimet varsinki jos ei oo puhelinta että vois sit soittaa. Ja että lukitten itteni kämpästä tai pyykkituvasta ulos... Kyllä kuukauden ainaki odotan että seuraavan kerran pistän pyykkiä sinne! Very Happy

Sit kun mun vielä piti olla ohjaajan kanssa pidempi aika sille päivälle, että ois yhdessä pesty, niin tietty se oli pois ja tuuraaja ehti olla vaan tunnin. No eihän ne edes kerenny pestä siinä ajassa kun meni tosi kauan että saatiin ne laitettua ja hain niitä pesuaineita ja muita sit mitä jäi matkasta... Plus en ollut aiemmin käyttäny koneita niin en niistä juuri tienny, paitsi sen mitä naapurin mummon kanssa juteltiin aiemmin. Sit siinä ei niinku ollut mitään lappua siinä koneiden luona niistä maksuista, vaan se oli varauskirjan pöydän yllä. Siitä selvis sit että kone syökin 3-4 20 senttistä per pesu ja toinen kone EUROJA. No mullahan oli sit vaan niitä 20 senttisiä... Onneksi oli omassa lompakossa pari euron kolikkoa ni sai sit molemmat koneet pesemään...


No voi juukelis! Mitä ihmettä mummot. Tuntuu että jotku on niin röyhkeitä ja "etuoikeutettuja" että pitää heidän mukaan mennä ja tehdä. Ja hän on niin vanha ja ei jaksa ja pitää päästä viereen asti... Heillähän siinä päivässä on kaikki aika mutta silti tuntuu että joillakin on kaikki-tänne-mulle-heti ja muusta viis... On kyllä perseestä tempokisu. :<
Sillon ku olin tetissä sittarissa niin nauratti aina kun varttia ennen kaupan aukeamista on se kaupanedusta (noin 4+6m) täynnä mummoja ja pappoja niinku jossain barrikaadeilla, odottamassa että kaupan ovet aukeaa je pääsee sisään. Miksi helvetissä sitä pitää mennä siihen kaupalle jonottamaan? Very Happy Itse tulin siis yhdeksäksi töihin ja mua oltiin kehotettu käyttämään etuovea kun takaosa oli todella sokkeloinen ja siellä eksyi helpommin. Siinä sit odottelin hetken että ne vanhukset pääsis sisälle (en mä nyt niitten sekaan mene) ja luovin kassan puolelta sisälle.

Toivottavasti kohta valoisa aika sirtyy myöhemmäksi talven myötä niin sitten pääset sinne mummojen jälkeen auringonnoususta nauttimaan! Ihan ihmehommaa tollainen. :< Tekis mieli sanoa että tappele oikeuksistas, mutta tiedän niin hyvin kun ne kusee joku nössö tuollalailla että mummot pääsee silti, niin ei sitä kovin kauaa jaksa. Varsinkin kun on itse oikeassa mutta siltikään ei saa sitä rauhaa.


Tuli heti mieleen kun kävin tuossa kaupassa yks päivä, tossa lähikaupassa siis. Ja mulla oli kärry (yleensä kaikilla on vaan kori tai ostokset sylissä). No mun taakse tuli siihen mies jolla oli muutama purkki kädessä, ja arvioin että se noiden viiden tuotteensa aikana nyt ehtii mennä tuosta kun itse lastaan ja sanoin hänelle että sinä voit mennä ensin kun on vain pari juttua. (Sinä, en sanonut te tai teititellyt.) Sit siihen tulee vaan kurvaa joku mummo kiilaamaan perässä että "minä meen sit kans kun mulla on vaan tämä" ja osoittaa semmosta lehteä. Siis anteeksi mitä? Tietääkseni sanoin sille miehelle ja se mummo kiilas sieltä hyllyn luota siihen sitten. Eikä niinku voinut edes KYSYÄ että voiko hän mennä kans, sitten ei ois haitannu ja oisin varmaan mielelläni päästänykki, mut ihmehommaa tollanen röyhkeys. Eikä kiittänyt tai nyökännyt, ilmotti vaan että minä menen. asdkerljwlfeks

No sitten se ei tietenkää suostunu panemaan sitä lehteään hihnalle tai sitä välipuomia ja lastasin hyvän aikaa siihen kärkeen kun ajattelin että toki se niin tekee. No ei, mun piti käydä se puomiki hakemassa (en yltäny siitä kohti hyvin missä lastasin) kun ei rouva ollut yhteistyökykyinen. Ja luonnollisesti mä sit jouduin odottamaan että se mummo antaa lehtensä ja maksaa ostoksensa jne. Kun siihenhän sitä aikaa eniten menee. Yleensäki jos jonossa on mun takana ihminen jolla on pari tavaraa ja mulla on kärry niin annan mennä ensin. Marketissa ehkä harvemmin, jos ikinä, mut tossa pienessä lähikaupassa useamminki. Ja se että päästää yhden ihmisen ensin, ei tarkoita että muut viis takana olevaa voi kiilata kans kun heillä on tässä vaan yksi esine!
Tuli vaan niin elävästi mieleen tuosta tempokisun mummo-tappelusta. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyTi 20 Loka - 20:45

^ Itsekin toisinaan päästän takana olevan edelleni kassajonossa, varsinkin jos itsellä on iso kasa ostoksia ja toisella vaan pari.

Tuo kaupan tms. edessä jonottaminen on ilmeisesti jotenkin tavallista vanhoille ihmisille. Kun meidän mummo vielä kävi itse pankki- ja kauppa-asioillaan, hän lähti aina aikaisin aamulla ja ei kun pankin oven taa odottamaan. Olin silloin tällöin hänen kanssaan. Pankin edusta täyttyi vanhoista ihmisistä jotka käytännössä roikkuivat kiinni siinä ovessa ja odottivat että kello tulee 9 ja pankki aukeaa. Kun ovi lopulta aukesi, alkoi hurja kilpajuoksu jonotusnumeroille ja oi niitä onnekkaita jotka pääsi ekana tiskeille. Sama juttu joka kerta kun olin mummon apuna. En tiedä miksi moinen käytös Laughing Ihan kuin he olisivat luulleet rahan loppuvan puolen tunnin sisään tms.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1350
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: jonottamista...   jihuu - Sivu 13 EmptyKe 21 Loka - 8:03

Laughing ^ vai vanhat jonottaa. Nuoret ne vasta jonottaakin.....päiväkaupalla jotain uutta Harry Potteri-kirjaa, tai Robinin tai Cheekin konserttiin, tai lippuja.

Ja jos tarjolla on "yllätysämpäri" niin jonoa syntyy kyllä keski-ikäistenkin joukosta.

( sori, en ymmärrä kumpaakaan ja inhoon jonottamista)

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 EmptyTo 22 Loka - 18:22

Kirpparilta löytyi tänään Smile Nyt kun olisin tajunnut kuvata lapuista nimet Very Happy
[You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





jihuu - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
jihuu
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: