Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Kodit ja asuminen

Siirry alas 
+2
Maarit
Hunajasieni
6 posters
KirjoittajaViesti
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyLa 28 Huhti - 12:44

Kai tänne saa uutta ketjua pistää? Itselle juuri nyt ajankohtainen aihe!

[You must be registered and logged in to see this link.]
Noniin siinä on meidän vanha kämppä myynnissä, remontoitu.
Teki mieli laittaa ;__; -hymiö mutta ei tunnu siltä ni en laittanu! : DDDD

On vähän haikea fiilis, mutta toisaalta ei harmita yhtään. Tuossa asunnossa yksinasuminen ois ollut täyttä kidutusta. Asun tällä hetkellä vuokrakaksiossa tässä viereisellä tiellä, eli samalla alueella edelleen, tuskinpa tästä kaupunginosasta muualle muutankaan.

[You must be registered and logged in to see this image.]
Laadukas paintillä tehty pohjakuva tämänhetkisestä asunnosta.

Tällä hetkellä mulla on makkari varastona eli se on puolillaan muuttolaatikoita. Toinen puoli on täynnä tyhjiä hyllyjä ja pyykkitelineet on siinä. Pyykinkuivaushuone. Sänky on olohuoneessa ettei tarvitse nukkua laatikoiden keskellä eli vähän niinkuin asuisin yksiössä. Toimiva ratkaisu ollut tähän asti, yksi vitriini piti saada olkkariin raahattua että sain pari nukkea näytille. En meinannu avata täällä nukkeja ollenkaan mutta kun kaveri (untuvikko joillain nukkefoorumeilla) kävi kylässä niin iski innostus ja kaivettiin muutama nukke esille tuolta laatikkomerestä. On muuten heti paljon kodikkaampi olo vaikka ei ole kuin murto-osa nukeista esillä.

Naapurit on vähän levotonta sakkia ja lapset metelöi tosi paljon, mutta onneksi vaan päivällä. (Ja tietysti siis sillon kun ei ole töitä tms.) Eli just nyt on aika hiljaista. Parasta on se että naapurin kyttämummo taloyhtiön puheenjohtaja jäi sinne vanhalle kämpälle. Kukaan ei ole valittanut mulle MISTÄÄN kun oon asunu tässä. Ja henk. koht. toi mekkalakaan ei mua niinku hirveesti liikuta jos se tapahtuu päiväsaikaan. Pennuista lähtee ääntä, varsinkin kun niitä tuntuu olevan jotain 7 tossa yhdessä kämpässä. Muutenki on tarkotus vielä ennen syksyä muuttaa tästä uudemman kerran mikäli toi vanha kämppä siis myy tässä että voidaan sitten ostaa uusi johon muutan. Eli kämppiä katselmuksessa on, vähän hitaanlaisesti ennen kuin vanha myypi, mutta kuitenkin.

Haaveena oli että seuraavaksi ois muutettu tuosta miehen kanssa omakotitaloon vaan näin se suunnitelma sitten muuttui. Möh.

Mitens muilla? Voi myös keskustella vanhoista kodeista, nykyisistä, haaveista jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyTi 10 Heinä - 14:13

Uguu kukaan ei oo vastannu tänne! x3
Muttah mulla ois taas päivitettävää.

Asunto löytyi viimein ja se pitää vielä tyhjentää, ja riippuen siitä milloin niin muutto saattaa olla vähän aikaisemminkin. Muutan siis uuteen asuntoon, lähemmäs keskustaa, paremmat bussiyhteydet ja kaupat ja ruokapaikat verrattuna tähän. Asuntokin on isompi kuin tää nykyinen. Ja mikä parasta niin VIHDOINKIN pääsen purkamaan kaikki nuket ja tavarat ja koti tuntuu kodilta eikä joltain väliaikaisasunnolta!

Vielä on pakattavaa ja avuksi on hankittu muuttopalveluakin, laatikot sain ilman päivävuokraa Talukselta, muuttoon tulee auto, kuski ja kaksi kantajaa. 85e/tunti. Muut firmat oli kaikki 85-100e mutta niemi oli 180e tunti. Ihan hemmetin kallis niinku arvelinki ku mainostavat töllössä.

Itse kun en tällä hetkellä jalkojen kipujen takia voine kantaa juuri mitään niin se on hyvä ratkaisu. Ja isäkin valittanee vähemmän, en jaksa sitä viime muuton rumpaa ja jäkätystä ja valitusta kuin mulla on liikaa tavaraa jne.

Mutta jes! Vihdoin pääsen lopulliseen kotiin! \^______________________^/
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyKe 11 Heinä - 8:05

onnittelut uudesta kodista...

Mun elämä on koko ajan sitä samaa... aamulla ylös lapsille aamupala, astianpesukoneen tyhjäys ja likaiset koneeseen, pyykkikone päälle... sit kohta jotakin ruokaa, pyykit kuivumaan ja nuorempi päikkäreille... iltapäivällä siivousta ja järkkäilyä ja kohta taas ruuan laittoa... sitte nuorempi nukkumaan... tässä tylsyydessään mun elämä...

Pitäisi jossakin vaiheessa taas saada tätä nukkeiluakin käyntiin tai sitte laittaa osa myyntiin. Mutta eipä nuo perusnuket taida ketään kiinnostaa :/

Sorry omanapainen vuodatus, mutta tää nyt vaan on tätä ketutusta Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyPe 13 Heinä - 8:32

^On kuitenkin katto pään päällä jocolor
Takaisin alkuun Siirry alas
Aliisa
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Aliisa


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 09.05.2010

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyPe 13 Heinä - 19:08

Maarit, Jos nukkeja tahdot laittaa myyntiin, niin minua kiinnostaa ainakin perusnuket. Wink Eli myyntipuolelle vaan kuvia, jos/kun kerkeet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyTo 31 Tammi - 3:17

Hihkutan täällä vähän myöhässä mutta oon tosiaan tässä puoli vuotta asunu ja hyvä on. Busseja menee tarpeeksi usein, kauppa ja muut palvelut tossa tien toisella puolella, ihan tosi hyvin oon kotiutunu ja tykkään oikeestaa asua täällä enempi ku edellisessä paikassa, en tiiä miksi (ei siis toi väliaikainen kämppä vaan sitä edellinen).

Ja mulla on nyt ihan oma NUKKEHUONE! cheers Paljoo en oo siitä päässy nautiskelemaan, kun ei oo nuketuttanu oikeestaa ollenkaan. Mutta on siellä vitriinejä ja kaappeja ja kaikki hyllyissä. Smile Olkkarissa on vielä kaksi vitriiniä, niissä on figuurit ja lisää nukkeja. Very Happy

On kyllä ihan luksusolo täällä asustella, tuli näet yhden huoneen isompi kämppä mitä tarvittin. No mahtuupahan joku toinenki tänne jos siihen asti joskus päässää. Very Happy

Tässä on ihanan valoisat keittiö ja olkkari koska parveke sijaitsee makuuhuoneessa. Sen vuoksi on sitten kahdessa huoneessa pimeämpää, mutta ei se haittaa koska mulla on makkari toisessa (pimennysverhot) ja nukkehuone toisessa (bjdt eitykkää valosta). Very Happy Sitten kolmas on vielä ompelu/vierashuone.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyTo 31 Tammi - 17:22

^Oijoi, kuulostaa unelmakämpältä, Hunajasieni! Very Happy Onnittelut! Myös kuvat nukkehuoneesta tervetulleita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyPe 1 Helmi - 16:14

Hieno kuulla, että noin mukava kämppä on löytynyt Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyKe 6 Helmi - 15:02

Oi onnea, nukkehuone olis tosi mahtava Smile Kuulostaa kivalta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyTo 7 Helmi - 2:31

Kiitos! Sitä se onkin, olen siitä aina haaveillut. Very Happy (Kukapa nukkeilija ei, varsinkin jos niitä nukkeja on siunaantunut/kertynyt enemmän kuin "tarpeeksi.") Ihan luksusta oon kyllä. Pitää ottaa kuvia sitku oon siivonnu sen, mä siivosin olkkarin ja dumppasin sinne pari laatikkoa ja romua, ni en kehtaa nyt ottaa siitä kuvia. Embarassed

Jollakin oli täällä kuvia omasta kämpästä, en nyt muista missä ketjussa, mutta niitähän voisi tänne "kerätä" enemmänkin! Smile

Plus nukkehuoneeseen mahtuu vielä ainakin kaksi täysikorkeaa vitriiniä mikäli on tarve. Very Happy

Miten muuten on näkyvyyden kanssa, näkyykö nää sitten kaikille, myös ei-foorumilaisille? Itse ainakin mielelläni laitan kuvat kodistani niin ettei ne näy kuin kirjautuneille. No pitänee kysellä enkeli-Evangelinelta! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen EmptyTo 7 Helmi - 12:53

Enkeli kuittaa Twisted Evil Wink Pistetään tännekin vastaus eli tämä alue ei näy kirjautumattomille, vaan vain foorumin jäsenille.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Kodit ja asuminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kodit ja asuminen   Kodit ja asuminen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kodit ja asuminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: