Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Silkstone

Siirry alas 
+15
Hunajasieni
Mimosa
pioni
Evangelina
Ecifircas
Tinttufia
Lumikki
Adalmina
Milia
Siama
Mariee
-Tähtiloiste-
caracal
Maarit
Silky
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 25 Marras - 14:26

Mut nuttura on alkuperäinen, eikö?

Joo, ei tuollaista napitusta kenenkään (ainakaan minun...) hermot kestä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 30 Joulu - 15:15




Uuudet neidot:
Silkstone - Sivu 5 Nyrsfint022
Muffy Roberts ja Toujours Couture
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 30 Joulu - 15:48

Upeat uutukaiset! Very Happy
Kävi mullakin yks päivä mielessä että pitäiskö yks silkki hankkia kokoelmaan. Yritän kuitenkin vastustella ettei käy niin että se ei jääkkään sitten yhteen Wink
Silkkien vaatteetkin on kyllä niin ylellisen näköisiä että!
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 30 Joulu - 17:06

Tuike: totta, nuttura on alkuperäinen. En tosiaankaan osaa tehdä ponnaria kummempaa kampausta nukeilleni -en edes tyttärelleni (leteistä aina liuhuu hiussuortuvia ties minne suuntaan ja hermot menevät kun eivät tottele minua!!!)

Adalmina: eivät vain ole ylellisen näköisiä, vaan ovat myös oikeasti sitä. Ainakin ne pari silkin pukua, jotka minulta löytyvät -on vuoritusta ja muutenkin tehty kauniisti. Hanki hanki silkki (jos toinenkin Wink ), ne ovat ihania!

Ai himskatti tämä Tinttufian uusi AA-silkki!! geek Mä haluun!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 5 Tammi - 20:15

Tinttufian uudet silkkineidot ovat todella kauniita ja asut näyttävät NIIIIIIIN ylellisiltä. Hiuksetkin on upeasti laitettu. Tätä ketjua aikani selailtuani kävi sitten niin, kuten pelkäsinkin. Retkahdin ja tilasin Jenkeistä ensimmäisen silkkini. Tulossa Tribute-nukke. En vain voinut vastustaa sen kauniita kasvoja... Tämä on selitykseni, ja siitä pidän kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 5 Tammi - 22:51

Aivan todella kauniita ja ihania nämä silkit, näyttää ja kuulostaa todella laadukkailta! Postitelkaahan lisää! (En mää mitää kerjää toki en, kohta alkaa itekki katella näitä sillä silmällä... Eijei!)

Onnea paljon Mimosalle! Paljon kuvia sitten! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyMa 9 Tammi - 9:30

Kiitos, kiitos, Hunajasieni! Smile Laitan kuvia, kunhan neito kotiutuu Suomeen. Odotan kyllä sitä kovasti. Mielenkiintoista nähdä, miltä silkin kasvot näyttävät luonnossa. Toivottavasti ne ovat yhtä upeat kuin kuvissa. Smile Ja hanki, hanki silkki ihmeessä sinäkin. Kyllä niitä nyt ainakin yksi täytyy olla. Pahoin vain pelkään, että jos neiti on yhtä upea kuin luulen, sille voi olla vaikea olla hankkimatta jossain vaiheessa kaveria. Näyttävät tämänkin ketjun leidit sen verran eleganteilta! Pidän eritoten Tinttufian AA-silkistä. Todella upea leidi, WAU! Kauniit kasvot ja nuo hiukset!!! heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyKe 11 Tammi - 20:16

Ensimmäinen Silkstone-nukkeni saapui tänään. Tribute oli ihan niin kaunis kuin kuvittelinkin. Harmi vain, että molemmat kädet olivat irti kehosta, kuten oheisesta kuvasta käy ilmi. Myyjä oli kuitenkin supermukava ja lupasi korvata asian. Hänelle on kuulemma näitä tullut tämän kyseisen nuken kohdalla vastaan muutama muukin. Useimmat ovat kuulemma kunnossa, mutta jokunen "maanantaikappale" tämän erän joukosta kuulemma löytyy. En kuitenkaan aio luovuttaa neitosen suhteen, vaan mietin, miten voisin sen korjata. Ehkä keksin lopulta jonkin jipon. Sovitusnukkena menee ainakin. =) Säästin tätä varten melko pitkään, mutta kaipa nämäkin sattumat ovat osa tätä harrastusta.

Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyKe 11 Tammi - 21:01




Voi ei, en ole koskan kuullutkaan että noi kädet voi mennä tollai.... Shocked

Harmittavaa kun on säästänyt ja odottanut ja sitten kun nukke saapu niin se on RIKKI Crying or Very sad

Kaunis se kuitenkin on ja toi puku WAU!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyKe 11 Tammi - 21:49

Onko kädet stringattu yhteen niinkuin bjd nukella? Siihen voisi varmaan kokeilla porata reikää sen pallon sisälle tai sitten sellainen ruuvi jossa on ympyrä ruuvinpään paikalla ja pujottaa siitä kumpparin? Jos nyt tajusin miten nukke on rikki. Jos nukkea ei ole tarkoitettu kuminauhattaa käsistä niin voihan sitä kokeilla vaikka ei tarkoitettu olisikaan...

Todella kaunis hän kyllä on, upea neitonen! Onnea! Ainakin saat korvausta ja oli mukava myyjä. Harmi kyllä kun oli rikki, mutta eiköhän siitä vielä nukke saada! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyKe 11 Tammi - 22:02

En mäkään, Tinttufia. En ikinä kuvitellut, että näin voisi käydä, mutta ilmeisesti tätä vikaa on esiintynyt juuri tässä kyseisessä nukessa. Alla ote myyjän vastauksesta. Puku on kyllä jumalainen, ja Tributen kasvot ovat luonnossa uskomattoman kauniit. Ja uskon, että saan neitosen jotenkin fiksattua. Kädet on näköjään kiinnitetty toisiinsa kuminauhoilla, joten itse ajattelin kokeilla ensin ns. Gorillaliimaa jonkinlaisen "pylpyrän", josta voin kumilangan pujottaa, liimaamiseen. Mikäli se ei onnistu, kokeilen jotain muuta. Poraustakin mietin, mutta se on listani alin vaihtoehto, sillä pelkään pilaavani muuten ehjän käden. Täydellistä neidistä tuskin saan, mutta riittävän hyvän nukkehyllyäni koristamaan ja ompeluksieni uhriksi ainakin.

"I have sold a lot of these dolls and have had to replace a few of them due to this issue. For some reason this is a defect with this doll. Most are fine, but everyone once in awhile one breaks."
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyLa 21 Tammi - 7:45

Silkstone - Mad Men Don Draper
luin:
Bad Men Don't Rape...

xDDD

Voi emmentaali teiän kanssa. Mä yllätin itseni tuossa iipeistä selaamasta Silkstone barbie-hakusanalla! sapldkaöleföjm Ei minun pitänyt! Very Happy

Kaikkia alkoi siitä kun kattelin caran sanomalta sivulta hauteja... Sit vilkaisin silkkejä. Ja siellä oli ihana Prima Ballerina silkki, hintaaki vaatimattomasti 200$... ;____; Yhy! Kallis...

Sitten selasin ja löysin jopa alle satasen silkkejä! Tämähän meinaa että ei minun ole pakko maksaa siitä silkistä väh. sataa euroa mitä kuvittelin! cheers Saas nähdä pystynkö vastustamaan kun seuraavat rahat tulee... Mieheltä en viiti pyytää lahjaksi kun jos sitten myyn sen. xD Mieluummin ostaa kokeilukappaleet itse niin ei haittaa myynti sitten jos siihen päätyy... Ja mistä lähtien tämä oli MONIKOSSA! asdf!

Tällä hetkellä ainut edullisempi nukke joka houkuttelis sekä itse nukke että asu (muissa asut ei nappaa) on Red Moon Chinoiserie. Sillä kai se pitää aloittaa. Tai sitten hankin pari nudea... Shocked Mitä minä puhun! pale Eikun hei tää yks nude on oikeasti Palm Beach josta Tuikella oli tuolla kuvia, sen kuteet on kans sievät! Hitsi!

Teiän vika, en ala. Laughing

Aijoo ja nämä on vissiin laadukkaampia barbieita? Eli oisko jotain kerrottavaa ihmisillä näistä, vaikka suhteesa perusbarbiin? Onko ne samaa kokoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyLa 21 Tammi - 16:53

Hunajasieni: cheers
Silkit ovat samaa kokoa kuin Barbiet -siis suhteessa 1:6. Tosin tietysti kropat ovat omanlaisiaan, enemmän Fashion Royalty nuken mitoilla (tosi tiimalasivartalo).
Jostain artikkelista kerran luin, että silkit ovat resiiniä (oli joku ulkomainen artikkeli joskus jossain lehdessä...), mutta en ole varma, sillä milloinkaan muulloin en ole nähnyt kirjoitettavan asiasta. Materiaali on kuitenkin enemmän resiinin tuntuista, eli ei ole samanlainen vinyylinukke kuin normibarbit. Jäykköjä tyttöjähän nämä ovat, mutta saavat sen anteeksi upeudellaan.
Nudeina saa joskus edullisestikin, olen nähnyt jopa 25dollarin hintaan -en tosin ole ollut niin onnellinen, että olisin itse sillä hinnalla ennättänyt nappaamaan (ehkä vielä joskus).
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 26 Tammi - 15:51

Jäykkiä ja painavia. Kun pitää kädessä, tuntuu että pitää olla oikein varovainen Very Happy Vaikuttavat myös hyvin vaativilta vaatteiden suhteen..... Rolling Eyes Laughing
Mä rakastan kasari-TNT:tä, ja silkin kroppa on tarpeeksi lähellä sitä miellyttääkseen mun silmää. Silkille menee samat kengät kuin muusalle, eli iso jalka.

Mä olen pukenut mun ekaa silkkiä, ihanaa punapäätä Suite Retreatia paljon, ja sen kynsistä on kulunut lakkaa pois pale Sen vuoksi en ole muihin kajonnutkaan. Helppohan kynnet olis maalata uudestaan mutta en ole viitsinyt ostaa väriä sitä varten. Muuten nukke on kestänyt "leikeissä" erinomaisesti, ei ole narut löystyneet eikä mitään muutakaan vaivaa.

Mimosa, tosi kurja juttu tuo Tributen vika Sad Vielä kallis nukke. Hyvä kun saat korvausta, ja eihän tuo nyt maailmanloppu ole kun nukke on muuten ehjä. Minäkin yrittäisin korjata, mutta jos ei onnistuisi, vaihtaisin nuken vaatteet jonkun toisen nuken kanssa, sellaisen jolla on joku tiukkahihainen vaate. Tributen kädet pysyisivät tiukkojen hihojen sisällä ihan itsestään Laughing

Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 1 Maalis - 10:00

Tällainen neitokainen tulla tupsahti tähän talouteen jo pari kuukautta sitten (kiitos vaan Tinttufia kun olet pommittanut kuvia ihanista AA silkeistäsi Wink ).
Silkstone - Sivu 5 6943185385_32215fed9e_z
Silkstone, Sunday Best by caracal0407, on Flickr

Hiukan neito ensin arvelutti noiden otsahiustensa takia, mutta ainakin toistaiseksi saa anteeksi (ja onneksi ne ovat tuolleen 'puolittaiset').
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 1 Maalis - 17:46

Mäkään en pidä otsatukasta mutta tuollaisen sivuttaisen voi hyväksyä Laughing Koskee niin nukkeja kuin ihmisiäkin. Ihanan violetti! Asu sointuu täydellisesti silmiin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 1 Maalis - 20:28

Onnittelut, Caracal, uudesta silkistäsi. Todella tyylikäs neitonen. Toivottavasti näemme häntä useamminkin. Neidolla on myös kaunis asu. Itse tehty, kenties? Teet niin upeita asuja, etten ihmettelisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTo 1 Maalis - 20:37



Ole hyvää vaan caracal Very Happy Ja tuo neitonen sopisi tännekin. Minä sitten pidän otsatukasta, paljonkin lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 2 Maalis - 9:21

Mimosa: tuo puku tuli nuken mukana (ostin nuken nakuna, mutta yllättäen olikin puettu. Asuun kuuluu myös irto-hame tuon päälle)
Tinttufia: pidän sinut mielessä, mikäli otsatukka rupeaa tökkimään minua pahastikin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 2 Maalis - 10:32

Tyylikäs leidi Caracalilla. Itsekään en ole erityisen viehtynyt otsiksiin, mutta tuossa muodossa toteutettuna se kyllä toimii thumbs up Tosi hienot kylkiäiset olet kyllä saanut nuken matkassa. Tuo mekko on väriltään ja malliltaan aivan ihana.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 15 Kesä - 11:46



Kun aloin kerätä barbeja en koskan ajatellut että minulla olisi varaa osta silkin. Nyt niitä on jo 12 kpl vitriinissä cheers

Tässä ne ovat kesälaitumilla sunny
Silkstone - Sivu 5 003-1
Silkstone - Sivu 5 010-1Silkstone - Sivu 5 012-1Silkstone - Sivu 5 005-1Silkstone - Sivu 5 007-1
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyLa 16 Kesä - 23:06

Upeita tyttöjä kesälaitumella Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTi 19 Kesä - 8:16

Onpa upeita neitejä! Ensimmäinen punapää varsinkin. Kampaus on todella upea!!! heartbeat Pidän itsekin omasta ainokaisestani kovasti. Näillä on sellainen hieman nyrpeä ilme, joka on mielestäni hauska.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyTi 26 Kesä - 11:50

Kylläpäs Tinttufialle on tosiaan jo monta silkkiä kertynyt cheers -ja hyvä niin, sillä ovat kyllä niin upeita! Näistä kuvissa olevista on tietysti ensimmäinen suosikkini -katsokaa nyt tuota nyrpeää ilmettä ja noita ihania punaisia hiuksia heartbeat

Minunkin yksi silkki pääsi vihdoinkin kuvattavaksi, ei tosin ihan kesälaitumille -sai tyytyä takanreunukseen Wink

Silkstone - Sivu 5 7446532814_17346c8e5e_z
Silkstone, Sunday Best by caracal0407, on Flickr

Silkstone - Sivu 5 7446528020_20b59ae87c_z
Silkstone, Sunday Best by caracal0407, on Flickr

Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 EmptyPe 24 Elo - 10:36

Kokeilin nyt tätä kuvaustaustaa ensimmäisen kerran kunnolla ja toimisi mainiosti, mikäli ei olisi niin ryttyinen. Yritin silittää sitä, mutta vieläkin taakse jäi ryttyä. Yritän saada rajattua sitä pois edes jonkun verran. Hinku uusiin taustoihin kyllä kasvoi, tahtoisin ehdottomasti jonkun portaikon, vanhan synkevä raunion, synkevän metsän... Mutta nyt siis ensimmäinen hankinta oli pylväikkö -en tiedä, mutta olen pienestä lähtien rakastanut pylväikköjä ja olen niitä piirrellytkin aina. Niissä vaan on jotain älyttömän hienoa.

Silkstone - Sivu 5 7849453070_952a5bd6a0_z
Silkstone, Sunday Best by caracal0407, on Flickr

Ja totta, kuten Tempokisu sanoi, tausta on tuskaisen pinkihtävä. Vaikka olen kuvankäsittelyllä sävyjä yrittänyt muuttaa, niin silti on liian pinkki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Silkstone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Silkstone   Silkstone - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Silkstone
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 9Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Barbie-
Siirry: