Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mitä ohjeita puuttuu?

Siirry alas 
+4
MissHamtaro
Milia
Kuurankukka
Evangelina
8 posters
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptySu 3 Loka - 14:17

Kertokaahan hyvä kanssanukkeilijat, mitä ohjeita nukkejen kunnostamiseen tai muokkaamiseen liittyen vielä kaipailisitte. Täällä on jonkun verran ohjeistuksia ja hienosti niitä ovat kokeneemmat muokkaajat aina tarpeen mukaan lisäilleetkin, kiitos siitä. Nyt haluaisinkin selvittää, että onko jotain tiettyjä aihealueita, joita ei ole vielä käsitelty, mutta joihin kaipaisitte ohjeistusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptySu 3 Loka - 16:23

Ohjeista ainakin itse kaipaisin Kenin Kropan aukaisusta neuvoja / kuvia. Suunnitelmissa kun on vaihtaa noille peruskeneille nivelletyt kädet ja jalat. Jalat on helpompi tapaus, mutta nivelletyiltä kun pitäisi kädet kokonaan pois saada. Eli jos jollain olisi kuvia ja vinkkrjä tähän. Käy myös Barbien vastaavat kuvat. Uhreja kun on löydetty paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyMa 15 Marras - 20:11

Käsiä en ole koskaan kokeillutkaan irrottaa Keniltä, erilainen systeemi? Kuminauhalla voi vaihtaan joidenkin jalkoja mutta yleensä olen tehnyt sen vaihdoiksen jo nivelletyillä käsillä olevaan kroppaan.
Minua ainakin vaivaa saako My Scene pojilta miten helposti pään pois, onko se sama kuin Kenin pään irroittaminen, käykö Kenin pää tilalle?
Takaisin alkuun Siirry alas
MissHamtaro
Kirppisnukke
Kirppisnukke
MissHamtaro


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 10.11.2010
Ikä : 27

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyPe 24 Joulu - 12:21

Itse kaipaisin kovasti ohjetta barbien päiden irroittamiseen. Pitääkö ne vain repiä irti vai onko joku parempi keino olemassa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyLa 25 Joulu - 16:04

Pää lähtee kun lämmittää; muovi pehmenee ja antaa helposti periksi. Uudemmilla Barbeilla on kaulatapissa väkäset, jotka panee vastaan kun yrittää vetää päätä irti. Kasareilla pelkkä tappi, eli irtoaa helpommin.
Bratzeilla on muistaakseni samanlainen päänkiinnitys kuin Barbiella.
Silkeiltä en ole irrottanut päätä ikinä.

Olen irrottanut päitä sekä lämmittämällä että ilman. Kasareilta lähtee tuosta vaan. Tietty varovaisuutta kehiin ettei se tappi murru tai kaula halkea/murru.
Takaisin alkuun Siirry alas
MissHamtaro
Kirppisnukke
Kirppisnukke
MissHamtaro


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 10.11.2010
Ikä : 27

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyLa 25 Joulu - 19:38

Kiitos paljon, pitääpä kokeilla I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptySu 26 Joulu - 10:53

Kannattaa ne väkäset leikata poikki sieltä tapista -helpottaa jatkossa tapahtuvaa päiden irroittelua huomattavasti.
Itse olen käyttänyt talttapäistä ruuvimeisseliä vääntääkseni sen ensimmäisen väkäsen pois pään sisältä, toinen tuleekin sitten helpommin.
(Väkäsethän ovat siellä lapsiturvallisuuden vuoksi, jotta pikku lapsukaiset eivät saisi suutuspäissään revittyä päitä irti ja tungettua niitä kurkkuunsa. Eli jos nukke ei ole menossa lasten leikkeihin, ei väkäsilläkään ole mitään virkaa.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tia


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 05.09.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere :)

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyLa 28 Tammi - 21:29

Suun muokkaamisesta kuvasarja D: haluaisin vanhoilta Barbeiltani Pepsodent-hymyn pois, joten jos leikkaan ne hampaat, millä sitten suljen nuken suun? mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptySu 29 Tammi - 20:22

Itselläni ei ole valitettavasti vaiheittaisia kuvia, vaikka pari tuollaista operaatiota olen tehnyt. Jos jollain on edessä tälläinen pepsodent-hymyn poisto edessä, niin voisi varmaan napata pari kuvaa..?
Itse olen käyttänyt suiden sulkemiseen epoksiliimaa (sellainen kahdesta aineesta juuri ennen liimausta sekoitettava liima) tai lennokkiliimaa, mutta varmaan jotkut peruskontaktiliimat ja pikaliimatkin toimivat, mutta joutuu kokeilemaan, kun eri muovilaatuja on niin paljon, eikä mikään muoville tarkoittu liima taida liimata kaikkia. Tällä hetkellä itseltäni löytyy lennokkiliimaa, jota taisin käyttää viimeisimmän hammaspotilaani hoitoon Smile Kyseisen liiman merkki on Revell (contacta), joten sitä voi kokeilla, mutta voi toki löytyä parempiakin versioita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Tia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tia


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 05.09.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere :)

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyMa 30 Tammi - 20:55

ahaa 8D eli liimalla... ite aattelin et suu pitäis sulattaa jotenki Very Happy vois tulla koko naamasta sellane sula-muovi-möykky, heh pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptyTi 31 Tammi - 18:15

Very Happy Joo liimalla ihan. Sulattaminen kuulostaa turhan rajult ratkaisulta Barbie-nukkejen kohdalle, jollekin nukketyypille sekin saattaisi sopia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Nicky7
Kirppisnukke
Kirppisnukke
Nicky7


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 22.03.2012
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  EmptySu 1 Huhti - 16:16

Olisiko kenelläkään neuvoja siihen, miten tuollaista nukenhiusta saisi selvitettyä.
Ostin askarteluliikkeestä nyytillisen rayher-merkkistä 'enkelinhiusta', mutta ainakin tämän enkelin tukka oli ollut supertakussa.
Elikkä onko mitään kikkaa mikä helpottaisi tuon tukan setvimistä, ettei yksi hius kerrallaan tarvisi alkaa tuolta irroittelemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä ohjeita puuttuu?  Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä ohjeita puuttuu?    Mitä ohjeita puuttuu?  Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä ohjeita puuttuu?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkejen myynti, muokkaus ja tunnistus :: OOAK-nuket ja nukkejen kunnostus-
Siirry: