Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Silitettävä siirtokuva

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptyMa 23 Elo - 16:23

Osaisko joku auttaa..? Ostin Rockers Barbien 1985 ja sen mukana tuli omaan puseroon siirrettävä kuva. Siinä lukee Rock Stars ja tekstin yläpuolella on tän Barbien kuva. Aika mahtavaa olis pitää sellaista puseroa Cool

Kuva siirretään silittämällä. Nyt kysynkin että mitä luulette; se on vanha (1985), vieläköhän se kestää? Vai tuhoanko koko kuvan? Enpä mä sillä tuollaisenakaan mitään tee, sehän on kuin peilikuva Laughing Mutta silti...
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptyMa 23 Elo - 19:36

Mulla on vähän sama dilemma, nimittäin lapsuudesta säilyneen Cool Tops Skipperin (T-paita Skipper) mukana tuli siirtokuvana samanlainen puhelin-kuvio kuin Skipperin T-paidassakin. En kuitenkaan ole uskaltanut kokeilla, vaikka sitten oltaiskin samiksia Joannan (sen Skipperin nimi) kanssa. Mulla on se siirtokuva edelleen tallessa. Odotan neuvoa siis minäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptySu 12 Syys - 17:00

[You must be registered and logged in to see this image.]
Päätin kokeilla, syteen tai saveen Laughing Eli tässä kuva mun puserosta silitettävällä Rock Stars -kuvalla cheers

Aika haalea tuli, kuvittelin että kuva tulisi kirkkaampana. Valkoisessa näkyisi varmaan paremmin, mutta en uskaltanut laittaa valkoiseen. Ajattelin että siitä tulee palkkä tahra kun kuva rupeaa kulumaan tai jos siirto ei onnistu ollenkaan.

Jee, mulla on Barbie-paita!!! rofl cool Bileet
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptySu 12 Syys - 18:55

Barbie -paita rocks! Party Täytynee sitten mun kokeilla kanssa omaani, tosin siitä ei tule Barbie -paitaa, vaan puhelinpaita, mut kuitenkin... Cutie
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptySu 12 Syys - 21:12

Omalla vastuulla Laughing
Mutta mitäpä sillä kuvalla muutenkaan tekee...
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptyMa 4 Loka - 21:30

Päivitys tähän siirtokuvajuttuun...
Rockstars-pusero on ollut mulla päällä ja nyt se oli ekan kerran pesussa. Pesin peräti käsin, kun ajattelin ettei tarvis pyörittää sitä pitkän aikaa pesukoneessa. Noh, kuva ei kestänyt edes käsinpesua No Tummimmat kohdat näkyvät vielä haaleasti, kaikki muu lähti pois. Ei kuvaa enää erota ollenkaan, ensi pesussa lähtee varmaan loputkin. Että se siitä Rolling Eyes Tulipahan kokeiltua, ja kuten viimeksi jo kirjoitinkin: mitäpä sillä kuvalla muutenkaan tekee.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptyTi 5 Loka - 19:36

Kokeile pestä lyhytohjelmalla pesupussissa nurin käännettynä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva EmptyKe 6 Loka - 19:31

Myöhäistä jo, ei ole mitään pelastettavaa! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Silitettävä siirtokuva Empty
ViestiAihe: Vs: Silitettävä siirtokuva   Silitettävä siirtokuva Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Silitettävä siirtokuva
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkejen myynti, muokkaus ja tunnistus :: Vaatteet, huonekalut ja tarvikkeet (itsetehdyt ja ideat)-
Siirry: