Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 BJD nuket

Siirry alas 
+25
Bronze
Linda S. Irina
Lumiche
myrva
Sulkasato
AliceX
Mimosa
Hunajasieni
Rana
SweetNeat
feliara
Pihlaja
Evangelina
Silky
Milia
aviksenpaja
Alonces
ShoeCat
marika
Maarit
Ecifircas
Adalmina
Tinttufia
Siama
caracal
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTi 27 Heinä - 20:45

Kyllähän nämä kolahtaisi ihan kunnolla, jos hinta ei olisi sitä mitä on. Monta vuotta olen näiden perään kuolannut ja laskenut rahoja ja haaveillut. Taipan säästää rahapussiani ja sinnitellä vielä muutamisen vuotta, ehkä sitten se ei tuntuisi niin kovalta pussissa, kun on vakituinen työ. Nyt kun käyn ainoastaan viikonloppuisin (ja kesällä tietenkin), niin pussi tuntuu melko keveältä.

Katselin ebaysta näitä käytettyinä ja huomasin, että ne aivan pienet ovat kohtuu hintaisia. Joku ihan nätti nukke oli 150$ tais tulla jopa vaatettakin mukaan.. Koko oli semmonen mini kokonen. Pitää nyt harkita ja miettiä seuraavaa nukkehankintaa.. luulen, että FR:t voittaa silti, vaikka nämä on "jumala" nukkeja Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTi 27 Heinä - 21:51

Näyttää olevan aika mukava taipuvuus etenkin tossa niskassa. Saisko kuvaa miltä se kaula näyttää ilman hiuksia kun on taipuneena noin nätisti, luonnollisesti alaspäin sivulle.
Alimmainen kuva on tosi hieno ja nukke aseteltu kauniisti. Ja se pään/niskan taipuvuus on affraid . Hitsi miksei avanteillakin taivu pää noin nätisti Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyKe 28 Heinä - 10:06

nukke on aivan ihana, mutta rahatilanne estää tällä hetkellä melkein kaikki hankinnat Mad mutta onneksi saan ihailla sinun nukkesi kuvia cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTo 29 Heinä - 10:40

Adalmina: viimeistään muuton jälkeen laitan kuvaa niskasta. Eihän se mikään kaunis ole, jos hiukset eivät ole peittämässä asiaa Wink -mutta kuvaa siis myöhemmin.
Totta, näiden nukkejen hinta on mitä on....erittäin harmittavaa!!! (se tilaamani pelkkä pää, ilman meikkiä maksoi sata euroa! jestas! ) Hitusen halvemmalla saa pallonivelnuken, jos ostaa WildeImagination Evangeline Ghastlyn. Kyseinen neito, tai siis ne halvemmat versiot, on tehty vinyylistä (niitä on myös hartsisina). Ja minusta Evangeline on ihana!! Tosin vinyyliversiolle ei pysty vaihtamaan silmiä ja hiuksetkin on istutettu (paitsi yhdessä versiossa on peruukki systeemi.)
Kun/jos miettii noita BJD nukkeja, niin kannattaa tehdä kunnon tutkimustyötä netissä nuken koosta- jotkut niistä kun ovat alle 10cm -ettei tule ylläriä pakettia avatessa.
Jo parin FR nuken hinnalla jo saa BJD:n... (houkutus houkutus.... Wink )(minusta kun FR nuket ovat aivan ylihinnoiteltuja....onhan ne upeita, mutta verrattuna laatuun....)
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTo 29 Heinä - 14:59

No just, ihan niin kuin olisin voinut pitää nukkea laatikossa kun tänään tulivat uudet silmät neidille. Eli tässä siis niskakuva -ei ollutkaan niin paha kuin oletin.
BJD nuket - Sivu 2 P1070443
BJD nuket - Sivu 2 P1070445
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyMa 2 Elo - 14:57

Hitusen halvempia nukkeja löytyy kiinalaiselta Bobobie firmalta -ja ovat Den Of Angels foorumin mukaan ihan ok. Hintaa alentaa tietysti firman kiinalaisuus, siellä kun työkustannukset eivät ole samaa kuin Japanissa ja Etelä-Koreassa (missä BJD nuket pääosin tehdään). Bobobie säästää myös nettisivuissaa, eli eivät ole tuhlanneet siihen niin paljon rahaa kuin Luts ym. isot firmat.
Eli kannattaa käydä tsekkaamassa Bobobien sivut. Löysin sieltä muutaman aikas sievän tyttösen Smile (en tosin tilannut)

Asaan palatakseni: lueskelin Den of Angelsin keskusteluja ja siellä oli paljon negatiivista palautetta sille firmalle, joiden tuotantoa Asat ovat. Huolimatonta työnjälkeä ja törkeää asiakaspalautetta. En kuitenkaan viitsisi laittaa 700dollaria nukkeen, jonka naamassa on hartsivalun tai hiomisen jälkiä ja johon asiakaspalautteen vastaus on: 'hio itse' tai 'peruukki päähän, niin ei näy vika'! Asan kroppa on kyllä aivan mielettömän kaunis ja kasvot myös -mutta mutta mutta.... Jos paketin avatessaan sitten joutuukin pettymään firman virheiden takia, niin eipä paljon naurata. Crying or Very sad Voi ääh ja ööh, en tiedä mitä teen!
(lisäksi Asalla ei ole double joint kyynärpää -nyt vasta huomasin sen. Dollmoren malleilla olisi... )
Olen miettinyt kyllä Elfdoll nukkeakin -tosin ne ovat hitusen pienempiä, vähän vaille 60cm. Ja tuleehan minulle jo se yksi Elfdollin pää (Soah). Oih tätä valinnan vaikeutta!!!! Pitää keskittyä vain muuttoon ja vasta sen jälkeen vaivata aivojaan näillä asioilla (tosin Elfdollin nuket on voitu myydä loppuun sillä välin Shocked Kun tilasin Soahin pään, olivat ne jo seuraavana päivänä loppuunmyydyt. )
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyMa 2 Elo - 16:48

Ohhoh, kuinka halvat hinnat tuolla Bobobiessa on! Shocked Näinköhän mun seuraava nukke oiskin BJD...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyMa 2 Elo - 21:53

Toi niska ei näytä ollenkaan pahalta! Ja tuota taipumista affraid Miten paljon sais erilaisempia kuvia drunken On se upea heartbeat
Alkaa vaikuttaan aikas mielenkiintoisilta tapauksilta. Täytyis vissiin vähän kans perehtyä aiheeseen study
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyKe 11 Elo - 14:20

Aha! Tännehän on ilmaantunut BJD ketjukin! cheers Minä olen aina ollut sinun Suntan Paranin suuri ihailija, Caracal. Flexineiti näyttää todella hurmaavalta myös!!

Minulla on vain pieni Goodreaun vinyyli BJD kokoelma toistaiseksi. Tykkään kyllä niistä ihan hulluna! Goodreau tytöille on tulossa myös resiini/hartsi kavereita tässä lähiaikoina. Se näissä on erityisen kivaa, että teen lähes kaikki vaatteet niille itse ja maalaan kasvot, niin saa sitten juuri sellaisen nuken, kuin haluaa! Ja tietysti se muunneltavuus!

Tämä on MSD kuopukseni Rumor:

BJD nuket - Sivu 2 Parasol008
BJD nuket - Sivu 2 Parasol038
BJD nuket - Sivu 2 Parasol030
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyKe 11 Elo - 16:39

Onpas Rumor sievä neito! Onko hän siis neljänkymmenen sentin kokoa -noin suurin piirtein?
Hauskaa, että sinullekin rupeaa näitä BJD nukkesia ilmestymään -ei tarvitse minun yksinäni täällä höpistä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTo 12 Elo - 9:44

Olen saanut nyt aikaiseksi itselleni varsinaisen BJD-ongelman!! Tuijottelen silmät sikkurassa eri firmojen (ja niitähän on mielettömästi!) nukkeja, ja en vaan saa päätettyä minkä tilaisin! Joko naamavärkissä on jotain vikaa tai sitten jumiudun tuijottamaan jotain kohtaa nivelessä, joka häiritsee. Haluan, että tilaamani nukke on täydellinen -sillä tiedän, että minulla ei tämän jälkeen ole enää rahaa kalliiseen nukkeen (miehen antama toimintatonni hupenee huimaa vauhtia....). Kyllä tilille joka kuukausi tupsahtava palkka olisi kiva, silloin täydellisen nuken etsintää voisi yrittää uudestaan Sad

Dollzone firmalla on myös kaunis 62cm naisvartalo -ja heillä on välittäjä Espanjassa (eli ei tullimaksuja Very Happy ) ja itse asiassa vertasin hintoja, niin Espanjassa oli halvempi jo lähtökohtaisesti. ) Dollzonella on myös ihan kohtuuhintaisia nukkeja, 40cm kokoisia saa alle kahdella sadalla eurolla (nudena ja ilman meikkiä), wink wink Ecifircas Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTo 12 Elo - 13:11

ohhoh, tuollakin tosiaan olisi ihania nukkeja. Bobobiestä olen katellut sitä Espreetä, mutta en tiedä onko se sitten kuitenkaan juuri SE nukke minkä tahdon. Halpahan se tosin on. Jos ostaisin Bobobiestä jonkun, tahtoisin sen meikittä, koska en tykkää niistä valmis meikeistä tarpeeksi paljon, mutta en sitten luota omiin taitoihini maalata BJD. Sitten kun yksi FR himottaisi niin paljon, äh. On tää nukkeilu hankalaa. Yhteen nukkeen on varaa, mutta mihin :<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTo 12 Elo - 15:36

Mullakin on just Dollzonelta muutama vähän niin kuin ollut kiikarissa, mutta pitää nyt katsoa miten menee...Monessa nukessa on tosiaan usein aina se jokin häiritsevä juttu - pitää kai vaan etsiä kunnes löytää sen oman. Onhan noita firmoja ihan hiiirveä määrä! ;D DoD:ssa on listaa alle 300 dollarin nukeista eri skaaloissa:

http://www.denofangels.com/forums/showthread.php?313459-BJDs-under-300-(aka-more-affordable-dolls)



Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyPe 13 Elo - 15:11

Minua ky...pii, koska photobucket on poistanut yhden kuvani (tässäkin ketjussa ollut kuva flexifashion nukesta). Siis kuva ei ollut millään tavalla törkeä -jos muistatte: nukke makasi tyynyllä, samasta asennosta otettu kuva kuin ketjussa jäljellä oleva, kuva oli otettu vain lähempää ja eri kulmasta! Voi jessus, mikä helvetin tiukkapipo siellä onkaan käynyt valittamassa siitä kuvasta. Voi hyvänen aika!!! Kun edes tietäisin miksi kuva on otettu pois, mitä ihmettä siinä muka oli sensuuria vaativaa??? Kun en voi ymmärtää....
Kiehun kiehun kiehun!!!!!

No, onneksi tänään tulin paremmin toimeen Cinderellan kanssa, sain peruukin joka sopii hänelle täydellisesti Smile . Minullahan oli pientä sopeutumis ongelmaa kyseisen neidon kanssa, mutta ehkäpä nyt yhteiselomme muuttuu parempaan suuntaan Wink (Katsokaa nämä kuvat äkkiä -tiedä vaikka ne sensuroitaisiin...... Evil or Very Mad )
BJD nuket - Sivu 2 P1070460
BJD nuket - Sivu 2 P1070468
BJD nuket - Sivu 2 P1070466
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyPe 13 Elo - 18:49



Oi, tää viimeinen kuva.... heartbeat heartbeat heartbeat Ja mitkä ripset worship
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyPe 13 Elo - 20:44

Ah miten hurmaavia kuvia Cinderellasta!! Todellakin erittäin onnistunut valinta tuo peruukki ja asukin on niin ihanan hempeä.

Minun Mirrorkin kävi ulkona testaamassa sateenvarjoa:

BJD nuket - Sivu 2 MirrorsArrival022a
BJD nuket - Sivu 2 MirrorsArrival027a
BJD nuket - Sivu 2 MirrorsArrival041a

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyLa 14 Elo - 17:56

Mikäs ihanuus se tämä Mirror on? Todella kaunis tapaus!!
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyLa 14 Elo - 21:39

Very Happy Kiitti!! sunny Mirror on Goodreau kokoelmani kolmas nukke. Mirror on siitä erikoinen, että ihonväri todella herkullisen suklainen cat .

Tässä on koko minun Goodreau eka edition kokoelmani: takana Rumor (vas.) ja Innuendo (oik.), edessä Mirror. (Sarjaan kuuluu kyllä vielä Whisper ja Secret, mutta nämä tytöt riittävät minulle ja näille omilleni olen itse tehnyt face-upit.)

BJD nuket - Sivu 2 Clowns056

He olivat eilen liikkeellä sirkus teemalla:
BJD nuket - Sivu 2 Clowns020

Innuendo tasapainoilijana:
BJD nuket - Sivu 2 Clowns069

Rumor klownina:
BJD nuket - Sivu 2 Clowns099

Tämä aamuna lähti Dollzonen tilaukseni. Tulossa on nyt tosi anime tyyppinen nukke, eli 1/4 skaalan Mo-2 koko settinä vaatteineen kaikkineen, mutta tilasin sen erikseen uudemmalla tuplanivelletyllä kropalla. Weeeheeeee!!! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
ShoeCat
Gateway Barbie
Gateway Barbie
ShoeCat


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptySu 15 Elo - 10:28

Voi vitjat mitä nukkeja täältä ketjusta löytyykään!! Sain eilen Adalminalta vinkin käydä täällä katselemassa kuvia - ja upeita on! flower Eilen pääsin myös hypistelemään hartsinukkea ihan livenä - se oli kyllä täydellinen nukke, ei voi muuta sanoa... *huokaus*!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyMa 16 Elo - 0:27

Olipas tänne taas ilmestynyt hienoja kuvia!
Komppaan ShoeCattia: Se eilinen käpälöinnin kohteena ollut nukke oli kyllä upea! Shocked
Mutta mikäs juttu se nyt sitten on että niiden "nahka" pitäis lakata? Onko nämä kaikki nuket niitä lakattavia vai vaan jotkut?
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyMa 16 Elo - 2:32

Resiini/hartsi nukkeja lakataan kahdesta syystä:
-että maali pysyisi paremmin (kasvojen face-up ja usein myös vartalon varjostusvärjäys)
-kellastumisen hidastamiseksi (resiini/hartsi kellastuu ajan mittaan ja lakkaamisella voi hidastaa sitä. Toisaalta lakka itsessään kellastuu myös, eli sitten joutuu välillä poistamaan sitä ja lakkaamaan uudelleen)

Se BJD:ssä juuri on kaikista rasittavinta, kun se resiini on sellainen jatkuva huollettava ja varsin herkästi särkyvää ja värjäymiä saa varoa myös. Siksi aloitinkin oman BJD kokoelmani näillä kokovinyyleillä. Nyt on vasta tulossa siis mulle eka resiini/hartsi nukke Dollzonelta (1/4 Mo) ja Fdollilta (1/6 Tiny Amber). Saa nähdä miten minulle pinna kestää se huoltamista! Hehe!

Mites sinä Caracal olet kokenut tuon huoltamisen? Oletkos lakkaillut omiasi?


Viimeinen muokkaaja, marika pvm Ti 17 Elo - 20:20, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyMa 16 Elo - 17:00

En ole vielä lakkaillut omieni kroppia -laiska laiska laiska... Kaksi ostin käytettynä, toiselle (Cinderellalle) oli tehty bodyblushing (tai kuten joidenkin aasialaisten firmojen sivuilla lukee: bodybrushing Wink -heillä kun ei ole L-kirjainta. Hetken ihmettelin aluksi, että mitä ihmettä ne sitä kroppaa harjaavat....) -eli Cinderellalla siis varmaankin on lakkaus päällä. Flexi varmaan tarvitsisi lakkauksen, mutta en ole jaksanut päätäni asialla kummemmin vaivata. Paran taas on tummaihoinen, niin ei kellastu samalla lailla kuin kalpeammat neitokaiset.
Meikin teossa kyllä päätä sitten olen lakkaillut kerros kerrokselta.

Hartsin kellastumistahan kuulema pystyy vaalentamaan soodakeitoksella -irrotellaan osat ja tungetaan kiehumaan ruokasoodaisaan veteen (karkeasti asian esittääkseni, hienosäätöä on -tarkemmat ohjeet löytyvät netistä). En ole kokeillut... vielä.

Ja jos kroppa menee kaameaksi, eikä kestä sitä enää katsella -niin sitten voi ruveta metsästämään uutta flower Eli en ole ottanut stressiä asiasta Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyTi 17 Elo - 20:19

Voi, että! Sulla on kyllä tosi hyvä asenne tuon suhteen, Caracal. Tiedätkö, minua heti jotenkin helpotti, kun luin tuon sun viestin. Jotenkin olen ehkä liikaakin ollut huolissani tuon materiaalin ja kellastumisen jne. suhteen ja tavallaan pelännyt hankkia BJD:tä vuosia just sen takia. Kiitoksia tästä! Nyt odotan entistä suuremmalla innolla Mo'n ja Amberin saapumista!! Very Happy sunny flower bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyKe 18 Elo - 0:03

Samaa mieltä Marikan kanssa sunny
Ehkä mäkin uskallan harkita BJD:tä ja lakata pitämästä Lidyaa pimennossa ja neuroottisesti suojella Auraakaan =)
Nukethan on tarkotettu leikittäviksi, kuvattavaksi ja ennen kaikkea NAUTITTAVIKSI! BJD nuket - Sivu 2 17383


BJD´ista puheen ollen, taisin löytää omia suosikkeja..

Rumasti linkitän nyt kuvia:

Bishonen House:n Ian ( outo, mutta tykkään siitä, enkä ikinä aikasemmin ole kuullukaan nuista )

http://www.flickr.com/photos/frjunkie81/4318856647/in/photostream/

RDG:n Aleksi

http://www.flickr.com/photos/rdgdoll/4710775445/

JamieShown Studio J:n Kyle

http://www.angelicdreamz.com/JAMIEshow-Men-Studio-J-Collection-KYLE_p_7201.html

Ja tietysti IpleHousen KAMAU!! ( U-N-E-L-M-A )

http://www.flickr.com/photos/damayork/4830430812/

Ja Ball Jointed Dolleista viellä, sain olla emilian mallina DOA:n Almost a Doll -kuvakisaan ja me kun tiedämme, minmoisia BJD:t ovat, niin katsokaapa kuinka upeaa maskeeraustyötä emppu teki ( ja voitti kilvan! )

BJD nuket - Sivu 2 4898758658_52f1da41da_z

BJD nuket - Sivu 2 4897317451_237a0c6c64_z

Tua kyynärnivellys on pelottavan aidon näköinen kuplamuovin sisältä affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 EmptyKe 18 Elo - 2:57

Hui! Aika hurjaa affraid Ihan kuin nukella ois oikee ihmisen pää! No eipä ihme että voitti Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





BJD nuket - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
BJD nuket
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 21Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset nuket
» ICY- ja Jecci Five-nuket
» Disney-nuket
» Fashion Royalty
» nukke/lelu-aiheisia artikkeleita

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: